וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברנרד מיידוף לא מעניין: הספרים על מנהל הונאת הפונזי הגדולה בעולם לא מושכים את הקוראים

סוכנויות הידיעות

3.9.2009 / 10:58

הספר "הסודות האחרים של מיידוף", הכולל פרטים עסיסיים על רומן שניהל, נמכר ב-2,000 עותקים בלבד



סקס וסקנדלים כנראה לא מספיקים כדי לשכנע את הציבור בארה"ב לרכוש ספרים שנכתבו על ברנרד מיידוף, המרצה עונש מאסר לאחר שהודה בניהול הונאת פונזי בשווי 65 מיליארד דולר. לפי חברת נילסן בוקסקאן, הספר אותו כתבה שריל ויינשטיין מאהבתו לשעבר של מיידוף - לא משך הרבה קוראים, כמו גם ספרי ביוגרפיות על חייו של מנהל הונאת הפונזי הגדולה בעולם.



הספר "הסודות האחרים של מיידוף", שיצא לאור בחודש שעבר על ידי המו"לית מרטינ'ס פרס, נמכר ב-2,000 עותקים בלבד. אמש דורג הספר במקום ה-3,506 ברשימת הספרים של אמזון.קום, על אף הפרטים העסיסיים שבספר. חברת המחקר נילסן בוקסקאן עוקבת אחרי 70%-75% משוק מכירות הספרים. אף אחד מהספרים על מיידוף לא נכנס לרשימת 2,000 הגדולים של אמזון קום.



ספרה של ויינשטיין חושף פרטים מאוד אישיים ומביכים, וייתכן שהוא מעמיק אף יותר ממה שהקוראים היו רוצים לדעת. בין הפרטים בספר, למשל, גודל איבר המין של מיידוף, שוויינשטיין טוענת הוא קטן במיוחד.



"לברני היה איבר מין קטן במיוחד, אך אני חיבבתי אותו בכל מקרה. האיבר הקטן שלו מעולם לא מנע ממני מלהגיע לאורגזמה", כתבה שריל בספר, והוסיפה: "נשארתי איתו כי הוא היה מאהב מתוק ועדין. נהגנו להתנשק ולהתחבק במסעדות וחדרי מלון", כתבה ויינשטיין.



ספרו של ג'רי אופנהיימר, "מיידוף עם הכסף", נמכר ב-1,000 עותקים. הספר "קטסטרופה" של ז'ראר ודבורה סטרוב והספר "בגידה" של אנדרו קיצרמן, נמכרו ב-3,000 כל אחד. הספר "טוב מדי מכדי להיות אמיתי" של ארין ארוודלונד נמכר ב-5,000 עותקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully