וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טאואר נסחרת בפחות מדולר והמשקיעים המוסדיים יקבלו 15.8 מיליון מניות ב-15.8 מיליון דולר

יעל חלק

3.9.2009 / 11:02

אתמול העלתה יצרנית השבבים ממגדל העמק את תחזית ההכנסות לרבעון השלילי ל-77 מיליון דולר



רק אתמול נסחרה מניית בפחות מדולר אחד בוול סטריט, אבל העלאת תחזית הרווח של החברה לרבעון השלישי ותחזיות אופטימיות הובילו את המשקיעים המוסדיים הישראלים להעביר הזמנות בהיקף של 15.8 מיליון דולר להשקעה בהון העצמי של החברה. המשקיעים יקבלו 15.8 מיליון מניות, במחיר של כדולר למניה (3.80 שקלים) - מחיר הגבוה ב-4% ממחיר הסגירה של המניה אמש בוול סטריט. ככל מהעסקה יקבלו המוסדיים אופציות לרכישת 3.95 מניות של החברה.



אתמול העלתה טאואר, יצרנית השבבים ממגדל העמק, את תחזית ההכנסות שלה לרבעון השלישי, שצפויות להסתכם ב-77-80 מיליון דולר. זאת בעקבות העלייה בביקוש למוצרי החברה על רקע קבלת הזמנות מואצת. התחזית האחרונה עולה על תחזיות מוקדמות, בהן צפתה החברה הכנסות של 73-77 מיליון דולר ברבעון.



בתחילת השבוע הודיעה טאואר כי נבחרה כיצרן הבלעדי לייצור שבבים מייצבי מתח בהספקים נמוכים ובעלי יעילות גבוהה של חברת taejin. שוק מייצבי המתח מוערך במיליארדי דולרים ועל פי חברת isupply הוא צפוי לצמוח מ-5 מיליארד דולר בשנת 2009 ל-7 מיליארד דולר בשנת 2012. מקורות בשוק מעריכים כי פוטנציאל ההכנסות מהחוזה עשוי להגיע לעשרות מיליוני דולרים החל משנת 2011.



באמצע אוגוסט הודיעה טאואר על החוזה הגדול בתולדותיה - יחד עם חברת אינטרסיל, העוסקת בתכנון וייצור של שבבים אנלוגיים חתמו על הסכם במסגרתו תפתח טאואר פלטפורמת שבבים חדשה התומכת בניהול תצרוכת חשמל. מקורות בשוק העריכו כי עם סיום שלב התכנון שיימשך כשנה, יסתכמו ההכנסות לחברה בכ-50 מיליון דולר בשנה, והחוזה הוא לכ-10 שנים, כך שההכנסות המצטברות מהחוזה עשויות להגיע לכחצי מיליארד דולר. השבבים ייוצרו במפעל טאואר במגדל העמק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully