וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המכירות ברשתות הקמעונות בארה"ב ירדו באוגוסט זה החודש ה-12 ברציפות

סוכנויות הידיעות

3.9.2009 / 20:38

הירידה בקצב המכירות התמתנה באוגוסט; מכירותיהן של רוב הקמעוניות עלו על תחזיות האנליסטים



רוב הרשתות הקמעוניות בארה"ב דיווחו היום על התמתנות בירידה במכירותיהן בחודש אוגוסט, לאחר שצרכנים הגבירו בחודש שעבר את קניותיהם לקראת החזרה ללימודים בבתי הספר. עם זאת, אוגוסט היה החודש ה-12 שבו נרשמו ירידות במכירות הקמעוניות.



מכירותיהן של הקמעוניות בחנויות הפתוחות למעלה משנה ירדו ב-2.9% באוגוסט, בהשוואה לחודש המקביל בשנה שעברה, לפי נתוני תומסון רויטרס. ביולי נרשמה ירידה של 5%. על אף הירידות, העריך קן פרקינס, נשיא מכון המחקר ריטייל מטריקס, כי המכירות הקמעוניות הגיעו לתחתית ביולי.

קמעוניות הביגוד לילדים ונוער היו בעלות הירידות החדות ביותר. אברקרומבי אנד פיץ' רשמה ירידה של 29% במכירותיה, רשת הביגוד לילדים צ'ילדרנ'ס פלייס רשמה ירידה של 8%. המכירות בגאפ, שבבעלותה גם המותג העממי אולד נייבי, ירדו ב-3%, לעומת תחזית של 6.7%.



וול מארט, רשת הקמעונות הגדולה בארה"ב, הפסיקה לדווח על מכירותיה החודשיות באפריל, אולם מתחרותיה דיווחו על ירידות. המכירות בטארגט, הקמעונית המוזלת השניה בגודלה בארה"ב, ירדו ב-2.9% באוגוסט, לעומת תחזיות אנליסטים לירידה של 5.1%. קוסטקו דיווחה על ירידה של 2% במכירות.



רשתות הכלבו רשמו גם הן ירידות, בהובלת רשתות היוקרה סאקס פיפת' אווניו וניימן מרקוס שמכירותיהן צנחו ב-19.6%. מייסי'ס רשמה ירידה של 8%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully