וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחרה בדפי זהב: יד2 השיק אתר להשוואת מחירים - "כמה"

איילה צורף

4.9.2009 / 19:06

זאת, לאחר שנים ארוכות בהן היה "זאפ" אתר השוואת המחירים הצרכני הגדול היחידי בישראל



אחר הלוחות יד2 משיק אתר השוואת מחירים - "כמה" - והופך בכך למתחרה חזיתי בדפי זהב, בעלת אתר השוואת המחירים "זאפ". זאת, לאחר שנים ארוכות בהן היה זאפ אתר השוואת המחירים הצרכני הגדול היחידי בישראל.



ביד2 בנו מערכת שמחברת בין מודעות הלוחות באתר ובין מנוע השוואת המחירים, כך שאדם שיחפש למשל מכשיר טלוויזיה יד שנייה, יוכל לקבל באותו חיפוש גם את תוצאות השוואת המחירים עבור טלוויזיה חדשה.



במאי לפני שנה, בראיון ל-themarker, אמר מנכ"ל זאפ, איתן זינגר "אנחנו מאוד רווחיים. יש מיליוני קליקים על אתרי החנויות בחודש. אנחנו האתר הכי רווחי של דפי זהב".



אתר "כמה" כולל את מחירים של מוצרים הנמכרים בכ-1300 חנויות אינטרנטיות ורגילות. בעמוד הראשי של אתר זאפ מדווחת החברה כי באתר רשומות 985 חנויות וכ-910 אלף פריטים.



כיום פועל יד2 בזירת הלוחות האינטרנטיים למכירת דירות, רכבים ומוצרי יד שנייה, והוא מוביל את התחום בפער גדול ממתחריו: winwin של ידיעות אחרונות ו"הומלס". זאת, למרות ניסיונות רבים של המתחרים לצמוח ולגדול על חשבונו. בימים אלו מתחולל שוב מאבק שיווקי בזירה זו, לאחר ש-winwin יצאו שוב בקמפיין גדול והכניסו שיפורים ותוספים לאתר שלהם.



בקרוב ישיק יד2 גם לוח היכרויות חדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully