וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הממשלה אישרה: שרון קדמי - מנכ"ל משרד התעשייה, המסחר והתעסוקה

TheMarker

6.9.2009 / 14:32

בתפקידיו האחרונים שימש קדמי כראש המטה המקצועי של שר התמ"ת וכראש המטה המקצועי של שר התשתיות הלאומיות



הממשלה אישרה היום (א') את מינויו של שרון קדמי, מועמדו של שר התעשייה, המסחר והתעסוקה, בנימין (פואד) בן אליעזר למנכ"ל משרדו. זאת בהמשך להמלצתה של ועדה בראשות נציב שירות המדינה.



קדמי, בן 37, נשוי ואב ל-2 ילדים, שימש בתפקידו האחרון כראש המטה המקצועי של שר התמ"ת, ולפני כן כראש המטה המקצועי של שר התשתיות הלאומיות. קדמי בוגר תואר ראשון ביחסים בינ"ל, ותואר שני במנהל עסקים (mba), עם התמחות במימון, וכן בוגר התכנית ללימודי המשך במימון באוניברסיטת ת"א. בעבר כיהן כדירקטור בסקטור הפרטי, וכן ככתב בעיתונים "דה-מרקר" ו-"גלובס".



השר בן אליעזר אמר כי "שרון קדמי הוא האיש הנכון להוביל יחד איתי את משרד התמ"ת, משרד כלכלי-חברתי בעל חשיבות גדולה ביותר בימים אלו של משבר עולמי. יכולותיו האישיות הגבוהות של קדמי, יחד עם נסיונו בעבודת המטה, יסייעו לו להצליח בתפקיד, והצלחתו היא הצלחת עם ישראל כולו".



סגנית השר, ח"כ אורית נוקד אמרה כי מדובר במינוי ראוי ביותר. "המנכ"ל הנכנס, שרון קדמי, משלב יכולות ניהול, בקיאות מקצועית ורוח צעירה שיאפשרו מימוש יעדי המשרד בעת הזו".



קדמי הודה לממשלת ישראל על האמון שניתן בו לנהל את משרד התמ"ת בימים אלו, ואמר כי הוא "מקבל את התפקיד ביראה ומתוך רצון גדול להצליח". עוד הוסיף כי הוא בטוח ששעות העבודה שצבר בשנים האחרונות ליד השר בן אליעזר יסייעו לו להצליח בתפקיד, וכך גם הצוות המקצועי במשרד התמ"ת. "יש במשרד את מיטב המוחות ומגוון האפשרויות וכלי הסיוע על מנת לעודד את הצמיחה במשק, לסייע לעסקים ולהחזיר כמה שיותר מובטלים אל מעגל העבודה", דברי קדמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully