וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשכת ראש הממשלה: הקואליציה מאמינה שיש לבצע התאמות בתקציב

TheMarker כתב

13.12.2001 / 14:23

המדובר ביעד גירעון של 3% בשנה הקרובה, ועדכון תחזית הצמיחה ל-2% במקום 4%; רענן כהן, מזכ"ל העבודה, מתח ביקורת על "היעדר מנהיגות כלכלית של שר האוצר"

ראש הממשלה, אריאל שרון, ושר האוצר, סילבן שלום, קיימו היום סדרה של התייעצויות עם מקצת ראשי הסיעות של הקואליציה בעניין תקציב המדינה בשנה הקרובה. מלשכת ראש הממשלה דווח אחרי הפגישות, כי היתה תמימות דעים עם ראשי הסיעות לגבי הצעתו של שר האוצר לבצע התאמות בתקציב, ובכלל זה לקבוע יעד גירעון של 3% בשנה הקרובה, ועדכון תחזית הצמיחה ל-2% במקום 4% במקור.

אריאל שרון ציין בישיבה כי הקיצוץ בתקציב יהיה בהיקף של 6 מיליארד שקל. בסוף הישיבה הטילו ראש הממשלה ושר האוצר על הצמרת המקצועית של משרד האוצר לגבש כמה חלופות לביצוע הקיצוץ בתקציב, ולאפשר לממשלה לדון בחלופות אלו בישיבתה הקרובה ביום ראשון בשבוע הקרוב.

בפגישה עם נציגי סיעת העבודה, בראשותו של מזכ"ל המפלגה, רענן כהן, מתח האחרון ביקורת נוקבת על מה שכינה "היעדר מנהיגות כלכלית של שר האוצר", ואמר כי הממשלה אינה מקבלת החלטות חיוניות, ובמקביל, העוני והאבטלה מגיעים לגבהים חדשים. סיעת העבודה תכנס לפנות ערב ב-17:00 את פורום שרינו, לדיון במשבר הכלכלי ובהצעות האוצר, וב-27 בדצמבר יתכנס מרכז המפלגה כדי לקבוע את עמדתה בדיון בכנסת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully