חברות ציבוריות יוכלו להגדיל בשיעור של עד 15% את היקף ההנפקה שלהן בבורסה בתל אביב, זאת במקרה של ביקוש יתר להנפקה, כך מדווח "מעריב".
דירקטוריון הבורסה אישר ביום חמישי האחרון מספר כללים חדשים, בהם כלל לפיו תוכל חברה להגדיל כמות היחידות שתנפיק בתנאי שתדווח על אפשרות כזאת בתשקיף החברה.
חברות יוכלו להגדיל היקף ההנפקה במקרה של ביקוש יתר
סקירת עיתונים / מעריב
16.12.2001 / 7:36
