"לא ייתכן שזכיין טלוויזיה יתעלם ממעמדו ומזכויותיו של המפרסם כלקוח. זו העת להזכיר למדיה שבלי לקוחות לא עושים עסקים ובלעדי המפרסמים לא תיתכן טלוויזיה מסחרית בישראל" - כך כותב יו"ר איגוד המפרסמים, אורן מוסט, במכתב שהועבר לכל חברי האיגוד.
המכתב נשלח על רקע תגובתו של עוזי פלד, מנכ"ל טלעד, למכתב ששלח מוסט ליו"ר הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו, מוטי שקלאר, בו ביקש ממנו להפעיל נהלים לביטול תשדירי פרסום על פי בקשת המפרסם בסמוך לשידורי טלוויזיה בערוצים המסחריים על פיגועי טרור ואסונות לאומיים אחרים.
בתגובה למכתב טען פלד כי "איגוד המפרסמים עוסק בנושא לא לו. זהו נושא שבין זכיין הטלוויזיה לבין משרד הפרסום".
"מזה זמן שהנהלת איגוד המפרסמים גורסת כי הגיעה העת לרפורמה כללית במבנה ההתקשרות של המפרסם עם המדיה", כותב מוסט במכתבו לחברי האיגוד, ומוסיף כי "פתיחת התחרות בטלוויזיה המסחרית והתחלת השידורים בערוץ השלישי ובערוצים הייעודיים היא עיתוי הולם לשינויים מבניים באופן ההתקשרות ולרפורמה כזאת".
אורן מוסט במכתב למפרסמים: לא ייתכן שזכיין טלוויזיה יתעלם ממעמדו ומזכויותיו של המפרסם כלקוח
ענת ביין
16.12.2001 / 19:10
