קונצרן כור חזר בו מכוונתו למכור את השליטה בחברת האלקטרוניקה הצבאית אלישרא, ובמקום זאת מתכנן לצרף לחברה משקיע אסטרטגי, כך מוסר "מעריב".
ככל הנראה מקווה הקונצרן לאתר משקיע שיחזיק עד 49% מהמניות, ובמקביל יקדם פעילותה של החברה בשוק הבינלאומי. בין הקבוצות שהתעניינו עד כה ברכישת השליטה או בנתחים מאלישרא נמנות תדיראן קשר , אלביט מערכות והתעשייה האווירית. עד כה התנהלו המגעים עם חברות באיטיות, מאחר ולהערכת הקונצרן טרם התקבלה הצעה המשקפת את שוויה האמיתי של החברה, כ-300 מיליון דולר.
כור לא תמכור את אלישרא - תכניס לקבוצה משקיע אסטרטגי
סקירת עיתונים / מעריב
17.12.2001 / 7:34
