למרות המשבר, הצליחו היהלומנים להקטין בחודש דצמבר את חובותיהם לבנקים הישראליים - כך מדווח "מעריב".
חוב היהלומנים לבנקים ירד החודש ל-1.42 מיליארד דולר, לעומת חוב של 1.52 מילירד דולר בחודש נובמבר.
נשיא התאחדות תעשייני היהלומים אומר כי למפנה זה סייעה גם ההקצאה החודשית של דה-בירס שנשארה באותה רמה בחודשיים האחרונים.
נשיא בורסת היהלומים ציין כי הם נזהרים בהגדלת החובות לבנקים, למרות הקושי בגבייה מלקוחות בארה"ב.
היהלומנים הצליחו להקטין את החובות לבנקים בחודש דצמבר
סקירת עיתונים / מעריב
17.12.2001 / 12:11
