וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היהלומנים הצליחו להקטין את החובות לבנקים בחודש דצמבר

סקירת עיתונים / מעריב

17.12.2001 / 12:11

חוב היהלומנים לבנקים הישראליים ירד ל-1.42 מיליארד דולר - כך מדווח "מעריב"



למרות המשבר, הצליחו היהלומנים להקטין בחודש דצמבר את חובותיהם לבנקים הישראליים - כך מדווח "מעריב".



חוב היהלומנים לבנקים ירד החודש ל-1.42 מיליארד דולר, לעומת חוב של 1.52 מילירד דולר בחודש נובמבר.



נשיא התאחדות תעשייני היהלומים אומר כי למפנה זה סייעה גם ההקצאה החודשית של דה-בירס שנשארה באותה רמה בחודשיים האחרונים.



נשיא בורסת היהלומים ציין כי הם נזהרים בהגדלת החובות לבנקים, למרות הקושי בגבייה מלקוחות בארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

top-form-right-icon

בשליחת התגובה אני מסכים לתנאי השימוש

    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully