חברת הטכנולוגיה טי.טי.איי , שבשליטת תים , תתמודד מול חברת HP (היולט פקארד) על חוזה מחברת אורנג' בהיקף של כ-100 מיליון דולר - כך מדווח "ידיעות אחרונות".
פרטנר כבר מחזיקה במערכת של טי.טי.איי, מה שעשוי להקל על החברה במכרז לקבלת החוזה של אורנג'.
עד כה החוזה הגדול ביותר של טי.טי.איי היה חוזה בהיקף של כ-15 מיליון דולר, שקיבלה במהלך הרבעון השלישי ב-2001 מחברת נורטל .
האנליסט עמית יונאי צופה שטי.טי.איי תסיים את השנה הנוכחית ברווח נקי למניה של 1.19 דולר, ואת השנה הבאה ברווח נקי למניה של 1.47 דולר.
טי.טי.איי מתמודדת על השגת חוזה מאורנג' ב-100 מיליון דולר
סקירת עיתונים
17.12.2001 / 13:14
