וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יבואנית המלט סי.אנד.אל: פתיחת התחרות מול נשר הביאה לחיסכון של כ-50 מיליון דולר בשנה לענף

סקירת עיתונים / ידיעות אחרונות

17.12.2001 / 12:13

החיסכון מגולם בהנחה של 1,500 דולר לדירה; סי.אנד.אל נמצאת בבעלות יצרנית המלט הגדולה בעולם לאפראג' וחברת כימוביל הישראלית. כך מדווח "ידיעות אחרונות"



יבואנית המלט סי.אנד.אל טוענת כי פתיחת שוק המלט לתחרות הביאה לחיסכון של כ-50 מיליון דולר בשנה לענף המלט. החיסכון מגולם בהנחה של 1,500 דולר לדירה. כך מדווח "ידיעות אחרונות".



מנכ"ל סי.אנד.אל, שבבעלות יצרנית המלט הגדולה בעולם לאפראג' (50%) וחברת כימוביל הישראלית (50%), אמר כי בשל פתיחת השוק לתחרות, לא העלתה נשר את מחיריה, על אף שקיבלה את אישור התמ"ס לכך, אלא הוזילה אותם ב-12%.

טרם התפרסמו תגובות

top-form-right-icon

בשליחת התגובה אני מסכים לתנאי השימוש

    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully