יבואנית המלט סי.אנד.אל טוענת כי פתיחת שוק המלט לתחרות הביאה לחיסכון של כ-50 מיליון דולר בשנה לענף המלט. החיסכון מגולם בהנחה של 1,500 דולר לדירה. כך מדווח "ידיעות אחרונות".
מנכ"ל סי.אנד.אל, שבבעלות יצרנית המלט הגדולה בעולם לאפראג' (50%) וחברת כימוביל הישראלית (50%), אמר כי בשל פתיחת השוק לתחרות, לא העלתה נשר את מחיריה, על אף שקיבלה את אישור התמ"ס לכך, אלא הוזילה אותם ב-12%.
יבואנית המלט סי.אנד.אל: פתיחת התחרות מול נשר הביאה לחיסכון של כ-50 מיליון דולר בשנה לענף
סקירת עיתונים / ידיעות אחרונות
17.12.2001 / 12:13
