וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדבורי עשויה להימכר לנסטלה והרשי בעבור 21 מיליארד דולר

בלומברג

8.9.2009 / 10:42

כך מעריך "בלומברג"; זאת לאחר שדחתה אתמול הצעת רכש בשווי 16.7 מיליארד דולר מצד קראפט פודס



קדבורי, יצרנית מוצרי המתיקה אשר דחתה אתמול הצעת רכש בשווי 16.7 מיליארד דולר מצד קראפט פודס האמריקאית, עשויה לקבל הצעות רכש מצד נסטלה והרשי, ולהימכר ב-21 מיליארד דולר - כך העריכה "בלומברג".



קראפט פודס, יצרנית המזון השנייה בגודלה בעולם, הודיעה אתמול כי קדבורי דחתה את הצעת הרכש שלה בשווי 10.2 מיליארד ליש"ט (16.7 מיליארד דולר), אשר לדבריה "היתה יכולה ליצור חברת ענק לייצור חטיפים, דברי מתיקה וארוחות מוכנות".



קראפט האמריקאית הציעה לרכוש את קדבורי הבריטית במחיר 300 פני במזומן ו-0.259 מניות של קראפט, עבור כל מניית קדבורי. ההצעה מעריכה את מניית קדבורי במחיר של 745 פני, פרמייה של 31% על מחיר המניה בסגירת יום המסחר ב-4 בספטמבר.



קדבורי דיווחה כי דחתה את הצעת הרכש מכיוון שהיתה "לא ראויה". מניית קדבורי זינקה אתמול ב-38% בבורסת לונדון לאחר שהמשקיעים העריכו כי קדבורי תקבל הצעות רכש גדולות יותר.



נסטלה, יצרנית המזון היחידה שגדולה יותר מקראפט פודס, עשויה להכשיל את העסקה בין קדבורי וקראפט פודס, בכך שתצטרף ליצרנית הממתקים הרשי - כך העריכו חברות הפיננסים אבולושן סקיוריטיז, פנמיור גורדון וקפלר קפיטל מרקטס.



חברות נוספות שעשויות להיות מעוניינות ברכישת קדבורי הן קלוג ופפסיקו. קראפט פודס, הודיעה כי היא עדיין תמשיך לנהל מגעים עם קדבורי במטרה להגיע לעסקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully