בנק לאומי לא ניצל אתמול את חלקו בהנפקת הזכויות של גרין כדי לרכוש עוד מניות של החברה, ומכר את זכויותיו בשוק. כך מדווח "מעריב".
לאומי, המלווה הגדול של החברה, מחזיק ערב ההנפקה בכ-4.73% ממניות גרין, ואילו היה מנצל את הזכויות כדי לשמור על חלקו, היה צריך להשקיע סכום של 4.3 מיליון שקל. גרין מגייסת בהנפקה סכום של 57.7 מיליון שקל.
בנק לאומי לא ניצל את חלקו בהנפקת הזכויות של גרין; מכר הזכויות בשוק
סקירת עיתונים / ידיעות אחרונות
17.12.2001 / 13:58
