וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קודם תבעו עכשיו קונים: אשת טורס רוכשת את מועדון הנופש של השקם ב-4.5 מיליון שקל

עירית רוזנבלום

8.9.2009 / 12:55

המועדון מכר בשנה האחרונה שירותי נופש בהיקף של כ-140 מיליון שקל



אשת מרכזים טלפוניים מקבוצת אשת טורס חתמה על הסכם עם אלקטרה מוצרי צריכה לרכישת מועדון הנופש של השקם תמורת כ-4.5 מיליון שקל. לאחר הרכישה תועבר פעילות היחידה לאשקלון, כחלק מהמהלך להרחבת המרכז התיירותי של החברה בעיר.



בין אשת טורס לשקם היתה בעבר תחרות על המכרז לאספקת שירותי נופש בישראל לאנשי צבא הקבע ולמערכת הביטחון. אשת אף עתרה ב-2007 לבית המשפט המחוזי בדרישה להקפיא את המכרז, שהיה אמור להיות לשלוש שנים, בטענה שהוא הוטה לטובת השקם. בית המשפט קיבל את העתירה וקבע כי חוזה השקם יסתיים קודם זמנו וכי משרד הביטחון יוציא מכרז חדש במהלך שנת 2009. בכוונת אשת מרכזים טלפוניים לגשת באמצעות מועדון הנופש של השקם למכרז הבא של משרד הביטחון לשנים 2012-2010.



מועדון הנופש של השקם הינו יחידה של אלקטרה מוצרי צריכה העוסקת באספקת שירותי נופש ותיירות ללקוחות מערכת הביטחון - אנשי צבא קבע וגמלאי מערכת הביטחון. המועדון מכר בשנה האחרונה שירותי נופש בהיקף של כ-140 מיליון שקל. מועדון הנופש ימשיך את פעילותו בניהול חיים לירן, שניהל אותו ב-20 השנים האחרונות. כמו כן, במסגרת העסקה התחייבה אשת טורס להפסיק תוך 3 שנים את השימוש בצירוף המילים "מועדון שקם".



אשת מרכזים טלפוניים היא חברה בת בבעלות אשת טורס. באפריל השנה חנכה החברה מרכז טלפוני באשקלון במסגרת תוכנית מרכז ההשקעות לעידוד תעסוקה באזורי עדיפות לאומית. המרכז הטלפוני מתמחה בהענקת שירותי תיירות פנים, יוצאת ונכנסת, ומועסקים בו כ-70 עובדים.



לטענת מנכ"ל אשת טורס, אפרים קרמר, מדובר במהלך משמעותי שיחזק את כוח הקנייה של החברה, ואת מעמדה במגזר הציבורי. לדבריו, ההחלטה להעביר את פעילות היחידה למרכז באשקלון הינה נגזרת של תהליכי השינויים הטכנולוגיים והמבניים המתרחשים בעשור האחרון בענף התיירות, אשר מובילים למעבר של חברות התיירות הגדולות לפריפריה.



לדברי משה אידלמן, סמנכ"ל הכספים בחברת אלקטרה מוצרי צריכה, החברה מוכרת את עסקי הנופש שלה מכיוון ש"אינם בליבת עסקיה ואינם מהותיים לתוצאותיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully