וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: החוזים העתידיים מורים על עליות של 0.7% בפתיחה

יעל חלק

8.9.2009 / 15:11

קדבורי תיסחר על רקע דחיית הצעת רכש בהיקף של 16.7 מיליארד דולר



אחרי סוף שבוע ארוך, צפוי שבוע המסחר בוול סטריט להיפתח בעליות שערים, כשהמשקיעים מצפים להתעוררות בשווקים ולנתון האשראי הצרכני. בשעה זו מורים החוזים העתידיים על עליות של 0.7% במדדים המובילים עם פתיחת המסחר.



ביום שישי נחתם המסחר בעליות שערים: דאו ג'ונס הוסיף 1% לרמה של 9,441 נקודות, נאסד"ק עלה ב-1.8% לרמה של 2,018 נקודות ו-s&p500 התחזק ב-1.3% לרמה של 1,016 נקודות. בשוק הסולידי ירדו מחירי איגרות החוב של ממשלת ארה"ב והתשואה עליהן עלתה ב-0.114% לרמה של 3.442%.



בגזרת המקרו: הערב צפוי להתפרסם נתון האשראי הצרכני בארה"ב לחודש יולי. מדובר בהיקף ההוצאות באשראי ושינוי בו מעיד על המצב הפיננסי של הצרכנים וממנו צופים את דפוסי הצריכה העתידיים. ביוני נרשמה ירידה של מעל 10 מיליארד דולר באשראי הצרכני, וציפיות האנליסטים הן כי ביולי תירשם ירידה של 4 מיליארד דולר.



קדבורי, יצרנית מוצרי המתיקה אשר דחתה אתמול הצעת רכש בשווי 16.7 מיליארד דולר מצד קראפט פודס האמריקאית, עשויה לקבל הצעות רכש מצד נסטלה והרשי, ולהימכר ב-21 מיליארד דולר - כך העריכה "בלומברג".



ענקית הביטוח aig, שחולצה על ידי הממשל האמריקאי, הסכימה למכור את עסקי ניהול הקרנות החיצוניים שלה לקבוצת פאסיפיק של המיליארדר ריצ'רד לי מהונג קונג תמורת כ-500 מיליון דולר.



פראנס טלקום ודויטשה טלקום ייסחרו על רקע מיזוג עסקי הסלולר שלהן. למיזם המשותף צפויות להיות הכנסות שנתיות בשווי 9.4 מיליארד יורו (13.5 מיליארד דולר) ולהביא לחיסכון של 4 מיליארד יורו בהוצאות שתי החברות על אחזקה שוטפת של רשתות הטלקום, שיווק ואדמיניסטרציה.



קמעונית חנויות הכלבו סירס תיסחר על רקע דברי נשיא החברה, שאמר כי החברה עשתה התקדמות ניכרת במהלך השנה. בין היתר, שיפור הרוווחיות בסביבה כלכלית בעייתית.



נובה מערכות מדידה, ספקית פתרונות המטורולוגיה לענף השבבים, חוזה כי הכנסותיה ברבעון השלישי יהיו גבוהות ביותר מ-40% לעומת הכנסותיה ברבעון השני, בו הסתכמו הכנסותיה ב-7 מיליון דולר. בנוסף, חתמה החברה על חוזה לאספקת מערכת מדידה אופטית עם לקוח חדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully