וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטייניץ: "נשקול להנהיג נורמה של תקציב דו שנתי"

עומר רבין

8.9.2009 / 22:18

שר האוצר טען בנאומו בכנס 100 המשפיעים: "אפשר לומר שהרע מכל מאחורינו, אבל הדרך אל הטוב עוד ארוכה"

רויטרס

צילום: נעם כהן

"נשקול להנהיג בישראל נורמה של תקציב דו שנתי" כך הצהיר הערב (שלישי) יובל שטייניץ בנאומו בפני ראשי המשק והחברה שנכחו הערב בכנס "100 המשפיעים" של העיתון דה מארקר שהתקיים בתל אביב - כנס בו הוכתר שטייניץ כאדם הרביעי המשפיע ביותר על הכלכלה והמשק בישראל לאחר ראש הממשלה נתניהו במקום הראשון וכן נגיד בנק ישראל סטנלי פישר (2) ואיש העסקים נוחי דנקנר (3).

שטייניץ התייחס לתקציב הדו שנתי בנאומו לאחר שקודמו מעל הבמה, בנימין נתניהו, עשה זאת כשאמר: "שר האוצר הגיע עם הצעה מעניינת של תקציב דו שנתי שהתבררה כנכונה מאוד ותואמת את הנסיבות הכלכליות והיא בגדר הישג גדול". ראש הממשלה פנה לשר האוצר ואמר: "אולי נשקול ביחד, אתה ואני, להפוך את המנהג הזה לנוהג קבוע".

שטייניץ התייחס גם לסימני ההתאוששות במשק ואמר: "אנו בתחילתה של התאוששות. הנתונים הכלכליים מצביעים על שינוי כיוון ומגמה. אפשר לומר שהרע מכל מאחורינו, אבל הדרך אל הטוב עוד ארוכה". הוא טען עוד בנאומו כי האינדיקציות מהקהילה הבינ"ל טובות והעולם מביע אמון רב בעתידה הכלכלי של ישראל.

בנאומו ביקש שטייניץ להודות בנאומו לאנשי האוצר וכן ליו"ר ההסתדרות עופר עיני וליו"ר התאחדות התעשיינים שרגא ברוש שחתמו על עסקת החבילה במשק וכינה אותם "הזוג המוזר" של הכלכלה הישראלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully