וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קראפט פודס במגעים להשגת מימון לרכישה אפשרית של קדבורי

סוכנויות הידיעות

9.9.2009 / 9:03

לפני יומיים דחתה קדבורי הבריטית הצעת רכש בשווי 16.7 מיליארד דולר מצד יצרנית המזון האמריקאית



קראפט פודס, יצרנית המזון השנייה בגדולה בעולם, נמצאת במגעים עם חברות פיננסים להשגת מימון בשווי 8 מיליארד דולר לרכישה אפשרית של יצרנית דברי המתיקה הבריטית קדבורי, כך דיווחו לבלומברג מקורבים לפרשה.



הבנקים סיטי ודויטשה בנק עובדים בימים אלה לסייע לקראפט פודס האמריקאית להשיג מימון שיכסה כחצי מהצעת הרכש בשווי 9.77 מיליארד ליש"ט (16 מיליארד דולר) לקדבורי. המימון יורכב מהלוואות גישור אשר ישולמו באמצעות הנפקת אג"ח, כך מוסרים מקורות.



ייתכן שקראפט תיאלץ להמתיק את הצעת הרכש עבור קדבורי, לאחר שהחברה הבריטית דחתה את הצעת הרכש של החברה האמריקאית.



קראפט פודס, יצרנית המזון השנייה בגודלה בעולם, הודיעה לפני יומיים כי קדבורי דחתה את הצעת הרכש שלה בשווי 10.2 מיליארד ליש"ט (16.7 מיליארד דולר), אשר לדבריה "היתה יכולה ליצור חברת ענק לייצור חטיפים, דברי מתיקה וארוחות מוכנות".



קראפט האמריקאית הציעה לרכוש את קדבורי הבריטית במחיר 300 פני במזומן ו-0.2589 מניות של קראפט, עבור כל מניית קדבורי. ההצעה מעריכה את מניית קדבורי במחיר של 745 פני, פרמיה של 31% על מחיר המנייה בסגירת יום המסחר ב-4 בספטמבר.



דירקטוריון קדבורי דחה את הצעת הרכש של קראפט על אף הערכות יצרנית המזון האמריקאית כי מיזוג בין שתי החברות יצור חברה שהכנסותיה כ-50 מיליארד דולר בשנה. קראפט העריכה עוד כי מיזוג בין שתי החברות יחסוך להן 625 מיליון דולר בשנה בהוצאות לפני מס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully