וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל אינקרדימייל עופר אדלר מממש אחזקות: מכר כ-380 אלף מניות ב-3.6 מ' ד' בעשרת הימים האחרונים

ניר צליק

9.9.2009 / 12:19

מאז תחילת השנה, זינקה מניית החברה ב-323%



מאז תחילת השנה, זינקה מניית , יצרנית תוכנת הדואר הבידורי וערכות ההנפשה למסרים מיידיים, ב-323%. החברה נסחרה אמש בתום המסחר בוול סטריט במחיר של 9.24 דולרים, המשקף לחברה שווי של 85.6 מיליון דולר.



על רקע הזינוק במניית החברה, החליט עופר אדלר, מנכ"ל אינקרדימייל, לממש חלק מאחזקותיו בחברה, ומאז סוף אוגוסט מכר אדלר כ-380 אלף מניות במחירים הנעים בין 8.75-10.85 דולרים ובשווי כולל של כ-3.6 מיליון דולר. בעקבות המכירה, מחזיק כעת אדלר כ-18.8% מהמניות לעומת אחזקה קודמת של 19.3% מהמניות קודם למכירה.



בנוסף, הגישה תמר גוטליב, יו"ר דירקטוריון החברה ודירקטורית חיצונית, בקשה למכירת כ-20 אלף מניות דרך אופנהיימר, כאשר תאריך המכירה המשוער הוא ה-31 לאוגוסט. שווי המניות עומד על כ-211 אלף דולר.



השיפור בביצועי מניית אינקרדימייל התרחש על רקע השינוי באסטרטגיית החברה. אינקרדימייל שגייסה בנאסד"ק 19 מיליון דולר ב-2006 לפי שווי של כ-67 מיליון דולר, הציגה בשנה האחרונה מהפך במודל העסקי. מרבית הכנסותיה התבססו בעבר על התשלום עבור גרסה הפרימיום של תוכנת הדואר שלה - שהגרסה הרגילה של מופצת בחינם. התוכנות של החברה מאפשרות להפוך את השימוש בדואר אלקטרוני למבדר יותר באמצעות מוצרים כמו "חתימות אנימציה".



כעת מתבססת החברה על ייצור שאילתות עבור מנועי החיפוש של גוגל. כשמשתמש מוריד את התוכנות של אינקרדימייל, מוחלף עמוד הבית שלו - באישורו - לזה של אינקרדימייל. בנוסף, על הדפדפן שלו מותקן סרגל כלים המאפשר חיפוש, והדומה לסרגל הכלים של גוגל (google toolbar). כשהמשתמש מבצע חיפוש דרך עמוד הבית או דרך הסרגל, ולוחץ על מודעה שמתפרסמת בגוגל במקביל לתוצאות החיפוש, אינקרדימייל נהנית מנתח מההכנסות של גוגל מהמודעה.



כ-75% מהכנסותיה של החברה ברבעון האחרון נבעו מחיפושים כאלה, וככל שיותר אנשים מורידים את תוכנות החברה, כך עולות הכנסותיה. מספר המשתמשים במוצריה של אינקרדימייל מגיע לכ-11 מיליון.



הכנסות החברה עלו ברבעון השני של 2009 ב-29% - מ-5.2 מיליון דולר ברבעון המקביל ל-6.7 מיליון דולר. בניכוי הוצאות חד פעמיות והוצאות בגין אופציות, רשמה החברה רווח נקי של 2.5 מיליון דולר לעומת 769 אלף דולר ברבעון המקביל. בנוסף, על רקע הביצועים וכחלק ממדיניות הדיווידנד של החברה, החליט דירקטוריון החברה לאשר לפני שבוע דיווידנד ביניים של כ-3.8 מיליון דולר, כאשר מועד החלוקה והתאריך הקובע יפורסמו בהמשך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully