וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סינרון תמזג לתוכה את קנדלה בעסקת החלפת מניות בשווי 65 מיליון דולר

ניר צליק

9.9.2009 / 12:41

הכנסות החברה המאוחדת צפויות לעמוד על כ-180 מיליון דולר בשנה



, יצרנית הציוד הרפואי האסתטי, ממזגת לתוכה את קנדלה בעסקת החלפת מניות בשווי 65 מיליון דולר. תחת תנאי ההסכם, יקבלו מחזיקי מניית קנדלה כ-0.2911 מניית סינרון על כל מניית קנדלה שבידם. הדירקטוריונים בשתי החברות אישרו את המיזוג. מנכ"ל סינרון, לואיס סקאפורי, ישמש כמנכ"ל החברה המאוחדת ושמעון אקהויז, יו"ר הדירקטוריון, יוסיף לשמש בתפקיד זה.



הכנסות החברה המשותפת צפויות לעלות על 180 מיליון דולר, כאשר 62% מההכנסות הן מחוץ לארה"ב וקופת המזומנים של החברה תכיל כ-240 מיליון דולר במזומן ללא חוב.



מחירה של מניית סינרון במסחר בוול סטריט ב-8 בספטמבר עמד על 2.84 דולרים למניה, כך שעל פי מחיר זה, שווי העסקה עומד על כ-65 מיליון דולר. מחיר זה משקף פרמיה של כ-51% על מחירה של מניית קנדלה בסיום המסחר ב-8 בספטמבר. העסקה תלויה באישור בעלי המניות של קנדלה והיא צפויה להיסגר עד סוף 2009.



תחת תנאי ההסכם, תנפיק סינרון כ-6.7 מיליון מניות במטרה לרכוש את קנדלה, כאשר בסיום העסקה, בעלי המניות של סינרון יחזיקו כ-80% מהחברה המאוחדת ובעלי מניות קנדלה יחזיקו כ-20% מהמניות. סינרון תמשיך להחזיק במשרדיה בישראל ובצפון אמריקה, וקנדלה תחזיק במשרדיה בארה"ב ובפעילותה באוסטרליה, צרפת, גרמניה, איטליה, יפאן, פורטוגל, ספרד ואנגליה.



לו סקאפורי, מנכ"ל סינרון, אמר כי "החברה המשותפת תהנה מהשיפור באקלים המקרו כלכלי". סקאפורי הוסיף כי "ניקח את הזמן לבנות ארגון ממוקד בלקוחות לטווח הארוך ומוילות בשוק. בשלב הראשוני, אנחנו פחות מודאגים מסינרגיות מיידיות שעשויות לסכן את היכולת שלנו לנצל הזדמנויות בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully