וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שותפו האסטרטגי של תמיר פישמן RBC מדרג תשואת יתר לאלביט

TheMarker Online

9.9.2009 / 15:25

סיכון ממוצע ומחיר יעד של 85 דולר



אתמול לאחר סגירת השוק בארה"ב, השקיו ב-rbc כיסוי על חברת (elst) בדירוג תשואת יתר, סיכון ממוצע ומחיר יעד של 85 דולר. "אנו מאמינים מוצרי האלקטרוניקה הבטחונית של אלביט מותאמים לצרכים הנדרשים בשדה הקרב המודרני, וגורסים כי מניית אלביט יכולה לבצע טוב יותר ממניות ביטחוניות אחרות בשנים הקרובות שכן עסקי החברה מתמקדים בתחומים הצומחים בתעשייה וכן בגיאוגרפיות הצומחות", אומר תום ארליך, אנליסט של rbc שותפו האסטרטגי של תמיר פישמן.



בבית ההשקעות צופים צמיחה חד-ספרתית גבוהה במכירות בשנים הקרובות ושיפור הדרגתי ברווחיות התפעולית משיעור של כ-9.5% לכיוון ממוצע התעשייה של כ-11%.



אלביט היא יצרנית מזומנים שכן לרשותה צבר הזמנות איתן, צומח ומגוון בשווי 5.1 מיליארד דולר, אשר מספק כיסוי של כ-75% מהצפי של rbc להכנסות המחצית השנייה של 2009 ושנת 2010 כולה.



לצבר ההזמנות מתווספים גישת פעילות ומבנה ארגוני רב-לאומי יחודי, ניסיון מוכח במיזוגים ורכישות, הנהלה מנוסה, כוח עבודה מיומן מאוד ומספר שותפויות מועילות עם חברות מובילות בתעשייה.



דאגות משקיעים בנוגע לעתיד ההוצאות הבטחוניות בארה"ב ובעולם השפיעו לרעה על מניותיהן של חברות בטחוניות רבות ודחפו את מכפילי הרווח המוענקים לתעשייה לכיוון 10, מתחת לממוצע ההיסטורי.



ב-rbc מאמינים כי התעשייה בכללותה מתומחרת בחסר שכן וצופים כי הוצאות הבטחון בעולם ימשיכו לגדול בקצב איטי בשל אופים והמשכותם של העימותים הצבאיים והאסימטריים בעולם.



ככלל, ב-rbc ממליצים למשקיעים באלביט להתמקד במגמות הבסיס, שכן המספרים הרבעוניים עשויים להיות לא אחידים מעט כמקובל בתעשייה הבטחונית.



האנליסטים מאמינים כי אלביט מערכות מתאימה למשקיעים ארוכי-טווח וממליצים לרכוש מניות בהנתן חולשה במחיר המנייה. אלביט גם מספקת "סוכריה" למשקיעים בדמות תשואת דיבידנד צפוייה של כ-2%.



מחיר היעד של 85 דולר מבוסס על מכפיל 16 על הערכות הרווח למנייה של rbc לשנת 2010 ומכפיל ebitda של 8.6 ומגובה על ידי מודל dcf.



בבית ההשקעות מאמינים כי הפרמייה המועטה אותה מגלמים המכפילים שלנו ביחס לקבוצת הייחוס היא מוצדקת בשל הצמיחה העדיפה מול המתחרים והמיצוב האיתן.



סיכונים עיקריים כוללים: תקציבי בטחון נמוכים יותר, ביטול פרוייקטים, תוצאות רבעוניות לא אחידות מעט, סיכונים ברכישות, תחרות, וסחירות נמוכה (בעיקר בארה"ב).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully