וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד עו"ד יגאל ארנון הציע לעו"ד בני ברץ להתמנות כשותף מנהל במשרד

נורית רוט

10.9.2009 / 10:30

יגאל ארנון עצמו צימצם הפעילות במשרד, המנוהל באמצעות השותפים הבכירים



דם חדש במשרד עורכי הדין יגאל ארנון? ל-themarker נודע כי המשרד פנה בימים אלה לעו"ד בני ברץ בהצעה להתמנות כשותף מנהל במשרד. משרד יגאל ארנון הוא הרביעי בגודלו בישראל לפי דירוג דן אנד ברדסטריט האחרון. בעשור האחרון, בעיקר מאז שמייסד המשרד יגאל ארנון החל לצמצם את פעילותו במשרד, התנהל המשרד באמצעות אקזקוטיבה המונה מספר שותפים בכירים, ביניהם עוה"ד אמנון לורך, ברק טל, דיוויד שפירא וחגי שמואלי - המקבלים החלטות ניהוליות ביחד. ארנון הסביר בעבר כי הצורך באקזקוטיבה נוצר כדי לתת לשותפים במשרד הרגשה שהמשרד הוא הבית שלהם והם המנהלים אותו, וכן על מנת למנוע מאבקי ירושה בין השותפים.



למרות זאת, לפני כשלוש שנים חיפש המשרד מנכ"ל למשרד ואף פירסם מודעות דרושים המזמינות מועמדים להציע את עצמם. עו"ד לורך הסביר אז ל-themarker כי "נמאס לנו לנהל את המשרד, מדובר בניהול יומיומי של ארגון המונה 85 עורכי דין ו-180 עובדים, אותו צריך לנקות, לתחזק ולטפל בכל הבעיות האישיות וכל מה שכרוך בארגון גדול. מצאנו את עצמנו משחיתים הרבה מאוד זמן על ניהול שוטף". ואולם בסופו של דבר לא מונה מנכ"ל למשרד וניהולו המשיך להעשות על ידי האקזקוטיבה.



בשלב זה עדיין לא ידוע האם ברץ עומד לקבל את ההצעה. בכל מקרה, העובדה כי בתחילת החודש החליט ברץ על פירוק השותפות שלו עם עו"ד יובל הורן, עשויה לתרום לכיוון קבלת ההחלטה. משרד ברץ-הורן ושות', הכולל כ-31 עורכי דין, מתמחה במשפט מסחרי, שוק ההון וליטיגציה וברץ עצמו הוא השותף המנהל במשרד וראש מחלקת הליטיגציה בו.



בני ברץ וממשרד יגאל אמנון סירבו להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully