וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבעה מושבים, 500 כ"ס ו-1.6 מיליון שקל: פורשה פאנאמרה מושקת בישראל

דניאל שמיל

10.9.2009 / 15:27

יבואנית פורשה נוקטת אסטרטגיה של הפחתת רווחים כדי להגביר מכירות



מ.ס.י, יבואנית פורשה בישראל, השיקה היום את הפאנאמרה, מכונית פאר ספורטיבית ומהירה. הפאנאמרה היא הניסיון הראשון של פורשה להיכנס לסגמנט הספורט-סאלון. באירופה היא מתחרה במזארטי קווטר ופורטה ובקרוב גם באסטון-מרטין ראפיד ובדגם עתידי של למבורגיני. מדובר במכונית ארוכה (497 ס"מ), רחבה (193 ס"מ) ונמוכה (142 ס"מ) המציעה מרחב פנים לארבעה מבוגרים. היא תוצע בישראל עם מנוע v8 בנפח 4.8 ליטר המספק 400 כ"ס (גרסת s) ובגרסת טורבו עם 500 כ"ס. תיבת ההילוכים היא רובוטית כפולת מצמד וההנעה אחורית או כפולה.



גרסת הטורבו החזקה מאיצה ל-100 קמ"ש תוך 4.2 שניות ומהירותה המירבית היא 303 קמ"ש. לצרכי רישום במחירון לוי יצחק, לפנאמרה יהיו שלוש רמות גימור שיוגדרו בקוד דגם שונה. המחיר יתחיל ב-895 אלף שקל לגרסת ה-s הבסיסית וגרסת הטורבו תעלה 1.6 מיליון שקל.



שי דואני, מנהל מותג פורשה, אמר כי החברה נוקטת אסטרטגיה של הפחתת רווחים כדי להעלות מכוניות על הכביש. החברה מסרה עד כה 36 מכוניות ב-2009 וצפויה למסור 60 מכוניות עד סוף השנה.
צבי נטע, יו"ר קבוצת מכשיר תנועה, מתח במסיבת העיתונאים ביקורת מרומזת על משרד האוצר ואמר כי ביטול שנת הדגם וחישוב גיל הרכב לפי "תאריך עלייה כביש" לא היטיב עם ציבור הרוכשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully