וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: החוזים מורים על פתיחה יציבה בציפייה לנתוני תביעות האבטלה הראשוניות

ניר צליק

10.9.2009 / 15:41

מאינד תיסחר על רקע הסדר ה-ARS שבגינו תקבל כ-18.5 מיליון דולר ותחלק דיווידנד של 15 מיליון דולר



החוזים העתידיים על המדדים המובילים מורים על פתיחה יציבה למסחר כאשר המשקיעים ממתינים לנתוני תביעות האבטלה הראשוניות.







אמש הסתיים המסחר בעליות, עלה ב-0.5% לרמה של 9,546נקודות, הוסיף 1.1% לרמה של 2,060 נקודות, ו- התחזק ב-0.7% לרמה 1,033 של נקודות.



בגזרת המקרו, המשקיעים ממתינים למספר נתונים משמעותיים. מאזן הסחר הבינלאומי צפוי להראות על פער של 28 מיליארד דולר בין הייבוא לייצוא בארצות הברית בחודש יולי. בחודש יוני עמד הפער על 27 מיליארד דולר חלק מהעלייה בייבוא נובעת מהעלייה בתשלום על מוצרי נפט.



תביעות האבטלה הראשוניות צפויות להראות ירידה של 5,000 תביעות בשבוע שהסתיים ב-5 לספטמבר ביחס לשבוע הקודם - לרמה של 565 אלף תביעות אבטלה ראשוניות. בנוסף, לאחר פתיחת המסחר יפורסם הדו"ח של סוכנות האנרגיה האמריקאית לגבי מלאי הנפט במדינה, כאשר ירידה חדה במלאי תוביל לעלייה במחירו.



הבנק המרכזי של בריטניה הודיע היום כי החליט להותיר את הריבית בשיעור של 0.5% וכי ימשיך בתוכניתו לרכישת נכסים בשווי 175 מיליארד ליש"ט (290 מיליארד דולר) במטרה לעודד את יציאתה של כלכלת בריטניה מהמשבר.



בענף ההיי-טק, ההתאוששות נמשכת. , יצרנית השבבים השנייה בגודלה בארה"ב והיצרנית הגדולה ביותר של מוליכים אנלוגיים למחצה, העלתה את תחזית הרווח וההכנסות שלה לרבעון השלישי בעקבות שיפור בביקוש העולמי לשבבים. מהחברה נמסר הרווח ברבעון השלישי של השנה צפוי להיות בין 37 ל-41 סנט למניה, וההכנסות יסתכמו בסכום של בין 2.73 מיליארד דולר ל-2.87 מיליארד דולר. זאת לעומת תחזית החברה מחודש יולי, בו העריכה רווח של 29-39 סנט למניה והכנסות של 2.5-2.8 מיליארד דולר.



חברת וורנר ברדרס הודיעה אתמול על ארגונה מחדש של חטיבת dc קומיקס כחברה חדשה, dc אנטרטיינמנט, במטרה להגביר את השימוש בדמויות הקומיקס הוותיקות והפופולריות שלה. החברה מתכוונת לשלב את דמויותיה האייקוניות, בהן באטמן וסופרמן, במיזמי קולנוע, טלוויזיה ותחומי מדיה נוספים. לחברה מונתה נשיאה חדשה.



בוורנר החליטו על המהלך זמן קצר לאחר שחברת דיסני הודיעה במפתיע על רכישת ענקית הקומירס מארוול, המתחרה הגדולה ביותר של dc קומיקס, תמורת 4 מיליארד דולר. לדברי מנכ"ל וורנר, בארי מאייר, תיכננה החברה את המהלך כבר כמה חודשים והתכוונה להודיע עליו בינואר, עם חגיגות ה-75 שנה ל-dc. אולם מיזוגן של דיסני ומארוול הגביר את התחרות בענף ו"קיבלנו אישור לאמונתנו בחיוניותה של dc לחברה", אמר מאייר.



במניות הישראליות, פרשת השקעתה של מאינד cti, יצרנית תוכנות הבילינג הקטנה מיוקנעם, ב-ars, מגיעה לסיומה. החברה הגיעה להסדר לפיו תקבל כ-18.5 מיליון דולר בחזרה בגין השקעתה באיגרות החוב במהלך הרבעון הנוכחי. החברה מחקה בעבר כ-20.2 מיליון דולר בגין השקעתה באיגרות החוב, וכעת היא תחלק בעקבות קבלת הכסף דיווידנד של 15 מיליון דולר או 80 סנט למניה. התאריך הקובע לחלוקת הדיווידנד טרם נקבע, ובנוסף, הדיווידנד תלוי באישור בית המשפט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully