וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב ג'ובס הופיע באירוע של אפל: "חזרתי לעמוד על הרגליים"

מאת נמרוד הלפרן

11.9.2009 / 7:13

מנכ"ל אפל, המחלים מהשתלת כבד, לא השתתף באירוע פומבי של החברה מאז 2008. באירוע הציג את אייפוד נאנו החדש, המאובזר במצלמה



>> מנכ"ל ומייסד ענקית הטכנולוגיה האמריקאית אפל, סטיב ג'ובס, השתתף ביום רביעי באירוע השקת המוצרים החדשים של החברה - הופעתו הפומבית הראשונה באירוע של החברה מאז אוקטובר 2008. ג'ובס יצא בתחילת השנה לחופשת מחלה בת כמה חודשים, במהלכה עבר השתלת כבד ושב לעבודה ביוני. "אני שמח מאוד להיות פה", אמר ג'ובס לקול תשואות הקהל, "חזרתי לעמוד על הרגליים. שבתי לאפל ואני אוהב כל רגע".

ג'ובס חלה ב-2004 בסרטן הלבלב ועבר טיפול חדשני שסייע לו להחלים. לאירוע של אפל השבוע הגיע כהרגלו, בחולצה שחורה ומכנסי ג'ינס ולפני שהציג את היבול החדשה של החברה, דיבר על תקופת מחלתו. "עכשיו יש לי כבד של אדם בשנות ה-20 לחייו שנהרג בתאונת דרכים והיה נדיב מספיק כדי לתרום את איבריו. לא הייתי כאן ללא נדיבות מסוג זה", אמר ג'ובס והדגיש את חשיבות תרומת האיברים. ג'ובס ביקש להודות גם לחברי "קהילת אפל", על תמיכתם החמה במהלך תקופת מחלתו והיעדרותו מהחברה.



במסגרת האירוע בסן פרנסיסקו חשפה אפל את סדרת הדגמים החדשה של נגני המדיה אייפוד (ipod). אחד הדגמים החדשים שנחשפו הוא האייפוד נאנו החדש, שיכלול מצלמת וידאו, מסך תצוגה של 2.2 אינץ' ורדיו fm. מחיר הדגם עם זיכרון של שמונה ג'יגה בייט יהיה בארה"ב 149 דולר ומחיר דגם עם זיכרון של 16 ג'יגה בייט יהיה 179 דולר. כמו כן חשפה החברה דגם של נגן המדיה אייפוד קלאסיק עם זיכרון של 160 ג'יגה בייט, שמחירו יהיה 249 דולר.



לבד מהדגמים החדשים, החברה הודיעה על הוזלת מחיריהם של דגמים קיימים. מחירו של אייפוד טאץ' עם זיכרון שמונה ג'יגה בייט יהיה 199 דולר בארה"ב, ומחיריהם של דגמי המכשיר עם זיכרון של 32 ו-64 ג'יגה בייט יופחתו ל-299 דולר ול-399 דולר בהתאמה. החברה הציגה גם גרסה חדשה לתוכנת ניהול המוסיקה אייטונס (itunes).



ג'ובס ציין באירוע כי אפל מכרה עד כה 30 מיליון יחידות של מכשיר הטלפון הסלולרי ונגן המדיה אייפון. מנהל שיווק המוצר של אפל, פיל שילר, אמר באירוע כי החברה מכרה עד כה יותר מ-220 מיליון נגני אייפוד, וכי לפי נתוני חברת המחקר npd, החברה מחזיקה כעת בנתח של 74% משוק נגני המדיה בארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully