וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפי גינת חוגג אלבום ראשון - היה חומוס

אורן מג'ר

11.9.2009 / 11:07

כמה מאות מוזמנים התכנסו במועדון בנמל תל-אביב, לחגוג את צאת אלבומו של גינת, "בגובה העיניים", אותו הקליט בליווי נגני ההרכב האמריקאי הוותיק משנות ה-70, "דם יזע ודמעות"

כמה מאות מוזמנים התכנסו במועדון בנמל תל-אביב, לחגוג את צאתו של אלבומו של רפי גינת, "בגובה העיניים", אותו הקליט בליווי נגני ההרכב האמריקאי הוותיק משנות ה-70, "דם יזע ודמעות", שאף הגיע להופיע יחד עם גינת. רוב השירים באלבום הינם ביצועים בגרסת כיסוי לשירים מוכרים.

בין האורחים שהסבו סביב שולחנו של גינת עם תקרובת צנועה ניתן היה לראות את ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, את הרמטכ"ל לשעבר דן חלוץ, את שר הביטחון אהוד ברק, את רוחמה אברהם, את עמוס ירון, איתן הבר, מירי רגב ואת אנשי התקשורת - חיים יבין, גדעון רייכר, שירה מרגלית, אברי גלעד, שולה חן, מולי שפירא ואת אנשי העסקים - עמוס שפירא, דב לאוטמן, יוחנן צנגן, יורם גלובוס ושמעון מזרחי.

להקת "דם יזע ודמעות" נתנה הופעה מצוינת אמש בתל אביב. לא, הכרטיסים לא עלו 500 שקל ואלפים לא נדחקו בתור. כמה מאות מוזמנים בלבד התנועעו לשירי הלהקה הוותיקה ששרה את "מה שעולה חייב לרדת", אחד משיריה המוכרים.

הלהקה הגיעה לישראל לרגל צאת אלבום שירי הכיסוי של רפי גינת "בגובה העיניים", שהגשים בכך חלום והקליט אותו בלוויית נגניה, לצד עיסוקיו הרבים הנוספים. סביב שולחנות עמוסי פיצוחים וגרגירי חומוס, תמיד יש חומוס לאן שגינת הולך, נהנו גם אנשי העסקים ואנשי התקשורת יחד עם הפוליטיקאים. זה לא קורה מדי יום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully