וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש לשחקני המעו"ף: אופציות דיגיטליות על פקיעת המעו"ף החודשית

TheMarker Online

13.9.2009 / 12:02

מדובר באופציות מסוג call ו-put על שער הפקיעה החודשי של מדד המעו"ף שהשיקה חברת איטריידר



שחקני אופציות המעו"ף בבורסה של ת"א מקבלים החל מהשבוע כלי חדש, שיאפשר להם בין השאר ביצוע עסקאות גידור: אופציות דיגטיליות מסוג call ו-put על שער הפקיעה החודשי של מדד המעו"ף. את האופציות הדיגיטליות השיקה חברת איטריידר, זירת המסחר לאופציות בינאריות.



ההבדלים העיקריים בין אופציה דיגיטלית לאופציה רגילה הם שבאופציה דיגיטלית רמת הסיכון והתשואה ידועים מראש, ולמרחק בין שער העיסקה לשער הפקיעה אין השפעה על גובה התשואה. כך, לדוגמה, סוחר מעו"ף שישקיע הבוקר 10,000 שקל באופציית call בשער 953.00 לפקיעת ספטמבר, יקבל 70% תשואה במקרה ששער הפקיעה יהיה מעל 953.00.



המסחר באופציות המעו"ף ידוע כספוקלטיבי ועתיר סיכון, אך יחד עם זאת מרכז עניין רב ומחזורי מסחר ערים. האופציות הדיגיטליות על שער הפקיעה יאפשרו לשחקני מעו"ף לגוון את הכלים העומדים לרשותם, הן ככלי השקעה והן כאמצעי הגנה לגידור חשיפות. האופציות יהיו זמניות לרכישה באתר מיד עם פקיעת האופציות של החודש הקודם ועד יומיים לפני הפקיעה החודשית. התשואה קבועה וידועה מראש: 70%.



מאז השקת זירת המסחר שלה במרץ 2008 מאפשרת etrader מסחר באופציות דיגיטליות על מדדים, מניות, סחורות ושערי מט"ח. לפני כשבועיים השיקה החברה אופציות על מדד אנרגיה ישראל.



חברת etrader השיקה במרץ 2008 זירת מסחר ייחודית וחדשנית באופציות דיגיטליות, המתבססת על פיתוח ישראלי מקורי. זירת המסחר החדשה מאפשרת לבצע השקעות קצרות מועד או ארוכות טווח, גם בסכומי כסף נמוכים מאוד, עם תשואה גבוהה וללא עמלות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully