וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שנה של פעילות: אקספון נוטשת את פעילות הטלפוניה

אמיתי זיו

13.9.2009 / 15:08

יו"ר החברה: אחד מחסמי הכניסה הוא שיעור הערבות הבנקאית, העומד על 10 מ' ש'; הסכום חסר פרופורציה לשוק



חברת 018 אקספון מודיעה היום כי אחרי שנה של פעילות בתחום הטלפוניה הקווית הפנים ארצית החברה סוגרת את הפעילות הזו. אקספון תפסיק לשווק קווי טלפון אך תמשיך לתמוך בלקוחות קיימים בשירות.



עד כה סיפקה אקספון את שירות הטלפוניה בכפוף לרישיון ניסוי שניתן לה. כעת היא לא תעבור לרישיון קבוע, לטענתה עקב דמי ערבות גבוהים שדורש משרד התקשורת מבעל רישיון טלפוניה קבוע בסך 10 מיליון שקל.

"חברת 018 אקספון עשויה להפסיק את מתן שרותי הטלפוניה הפנים ארצית בסוף חודש ספטמבר השנה. זאת במידה שלא תשונה דרישות הערבות של משרד התקשורת העומדת על 10 מיליון שקל על מנת להפוך את רישיון החברה לקבוע. מהלך זה יגרום לסגירת שוק המפעיל הפנים ארצי לתחרות ולעלייה מחודשת של המחירים ב-30%”, נמסר מהחברה.



יו"ר החברה אברהם קינן ביקש להוסיף: "אחד מחסמי הכניסה העיקריים לכניסת מפעיל חדש בתחום התקשורת ובמיוחד בתחום הטלפוניה הפנים ארצית הינו שיעור הערבות הבנקאית, העומד על סך 10 מיליון שקל, הנדרש על מנת לקבל רישיון כללי או רשיון כללי ייחודי למתן שירותי מפעיל פנים-ארציים נייחים. סכום הערבות הנדרש לקבלת רישיון קבוע הוא חסר פרופורציה לתמונת המציאות בשוק התקשורת, לנתחי השוק הרלוונטיים, להיקף הפעילות בפועל ו/או להיקף פעילות משוער של כל שחקן חדש אחר וכן לכמות ההכנסות הנגזרות מהם. דרישת הערבות וקביעת גובהה אינם יכולים להיעשות במנותק מהמתרחש בעולם התקשורת ובמיוחד מהיקף הפעילות - מספר הלקוחות המקבלים שירות מבעל הרישיון”.



אקספון נמצאה במספר בדיקות של themarker כספקית הטלפוניה הזולה לחלק מהלקוחות. החברה ממשיכה את הפעילות שלה בתחום השיחות הבין לאומיות ואספקת האינטרנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully