וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת פתאל השיקה בברלין מלון ברמת ארבעה כוכבים בהשקעה של 50 מיליון יורו

עירית רוזנבלום

13.9.2009 / 15:29

הבניין המיועד לשימור, שימש בעבר את משטרת מזרח העיר וממוקם באלכסנדרפלאץ



קרן ההשקעות של פתאל השיקה בסוף השבוע מלון חדש ברמת ארבעה כוכבים בלב ברלין, לאונרדו רויאל ברלין, בהשקעה של 50 מיליון יורו. זהו המלון ה-32 באירופה וה-23 בגרמניה של מותג המלונאות החדש שהוקם לפני שנתיים.



המלון הוקם על בסיסו של בניין לשימור באלכסנדרפלאץ, בו מוקם בעבר מטה משטרת מזרח ברלין. במלון 347 חדרים, לובי מפואר עם תקרה בגובה 8 מטר, מסעדה בת 400 מקומות, טרקלין עסקי בגודל 120 מ"ר וספא בקומת הגג הכולל שתי סאונות וחדר כושר.



בשל היותו מבנה לשימור, התחייבה החברה לשמר במהלך השיפוץ את חזיתו וחלליו הפנימיים, כולל השיש והמנורות הייחודיות בחלל הכניסה. רשת ליאונרדו אירופה כוללת כיום 32 מלונות, מהם 28 בבעלות חברת פתאל או בבעלות קרן ההשקעות הכוללת את החברות דלק בלרון, מגדל, מבטחים, מנורה מבטחים, דוראה ופתאל.



קרן ההשקעות של פתאל השקיעה עד היום 350 מליון יורו ברכישת נכסים באירופה ולאונרדו רויאל הינו המלון הרביעי שרכשה הקרן בעיר ברלין בתקופה של שנתיים. כיום מנהלת הרשת 900 חדרי מלון בברלין ו-4,600 חדרים בגרמניה כולה.

העיר ברלין נחשבת כיום לאחד מיעדי התיירות החזקים באירופה. בשנת 2008 נרשמו בעיר 17.7 מליון לינות, 60% מהם היו של אוכלוסיה מקומית. לאונרדו רויאל מיועד להיות אחד ממלונות הדגל של הרשת בברלין, הן בשל מיקומו המיוחד באלכסנדרפלאץ, שנחשב לאחד מהאתרים הטרנדיים של ברלין כיום והן בשל ההשקעה הגדולה שנעשתה בהפיכתו למלון 4 כוכבים. מחזור המכירות של הרשת באירופה עומד על 100 מיליון יורו, ומועסקים בה 1,800 עובדים. התפוסה הממוצעת לשנת 2008 במלונות החברה עומדת על 72%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully