וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת עופר תשלם למיקי רוזנטל 40 אלף שקל הוצאות בית משפט

אופיר בר-זהר

13.9.2009 / 19:25

כך קבע בית המשפט אשר מחק את תביעת הדיבה הראשונה של האחים עופר לבקשת שני הצדדים



שופטת בית המשפט השלום, אביגיל כהן, קיבלה ביום חמישי האחרון את בקשת מחיקת תביעת הדיבה הראשונה של האחים עופר נגד מיקי רונטל. זאת לאחר בקשת הצדדים והגשת תביעת דיבה נוספת על ידי משפחת עופר. השופטת קבעה כי משפחת עופר תשלם לרוזנטל הוצאות בית משפט בגובה 40 אלף שקל בתוספת מע"מ. התביעה החדשה תידון בבית המשפט המחוזי.



רוזנטל ביקש שכר טרחה והוצאות גבוהים בהרבה של מאות אלפי שקלים ואילו משפחת עופר ביקשה לא לשלם הוצאות כלל. השופטת קבעה כי אין הצדקה שלא לחייב את התובע בשכר טרחה, אך עם זאת אמרה כי הסכום המבוקש הוא גבוה בנסיבות העניין.



עו"ד צבי גלמן ממשרד אריאל שמר ושות', המייצג את עידן עופר, אמר כי "כאשר החלטנו להגיש את התובענה בבית המשפט המחוזי ולמחוק במקביל את התביעה בבית משפט השלום הערכנו מלכתחילה שייפסקו הוצאות. עם זאת, העדפנו למחוק את התביעה בבית משפט השלום על מנת לייעל את ההליך ולמקד את הדיון בבית המשפט המחוזי בעניין 'שיטת השקשוקה'".



עו"ד שלומי הדר ממשרד רונאל פישר נרי ושות' המייצג את רוזנטל מסר כי "זו לא הפעם הראשונה שעידן עופר נאלץ לשלם הוצאות למיקי רוזנטל בגין תביעות סרק וכנראה גם לא הפעם האחרונה, שכן כל פעם שעידן עופר נאלץ להתמודד עם האמת ולהגיש תצהירים הוא מעדיף לברוח ולהסכים למחיקת תביעותיו".



כזכור, מדובר בסאגה שנולדה לאחר שרוזנטל החל בהכנת סרט אשר יבחן תהליכים של הון ושלטון בישראל, ובחר להתמקד בעסקי משפחת עופר. משפחת עופר הגישה נגדו תביעת דיבה ואף הכינה סרט תגובה לסרטו "שיטת השקשוקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully