וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טאואר השלימה גיוס של 21 מ' ד'; עודפי ביקוש של 5.3 מ' ד'

יעל חלק

14.9.2009 / 10:12

ההשקעה בפרמיה של 4% ממחיר הסגירה של המניה אמש



, יצרנית השבבים ממגדל העמק, דיווחה היום כי קיבלה עודפי ביקוש של 5.3 מיליון דולר (33%) ממשקיעים מוסדיים להשקעה בהון העצמי של החברה, בתנאים דומים להשקעה על סך 15.8 מיליון דולר שביצעה החברה לפני שבועיים.



במסגרת העסקה, ההקצאה למשקיעים תהיה על סך 5.36 מיליון מניות, במחיר של 3.73 שקלים למניה, המהווה מחיר הגבוה ב-4% ממחיר הסגירה של מניית החברה אתמול בבורסה בתל אביב. כמו כן, יוקצו אופציות הניתנות למימוש במשך פחות משנתיים ל-1.34 מיליון מניות רגילות של החברה, עם תנאים זהים לאלו של סדרת אופציות 6 של החברה הנסחרת בתל אביב.



ב-15 בפברואר 2008 הגישה החברה תשקיף מדף שאושר על ידי הרשויות בארה"ב ובישראל. בעקבות השקעה נוספת זו, שהסתכמה בכ-5.3 מיליון דולר, נוצל תשקיף המדף במלואו.



"מאז ההודעה שפירסמנו לפני 12 ימים על העלאת תחזית המכירות לרבעון השלישי של 2009 ב-30% לעומת הרבעון השני ועל התחזיות לעלייה במכירות גם ברבעון הרביעי של 2009, קיבלנו פניות רבות ממשקיעים קיימים ופוטנציאליים מארה"ב ומהארץ להשקעה ישירה במניות הרגילות של החברה", אמר ראסל אלוואנגר, מנכ"ל טאואר. "לאחר הגיוס המוצלח של 15.8 מיליון דולר ב-3 בספטמבר, פנה אלינו מר צחי סולטן בשם כלל פיננסים חיתום ומשקיעים שהוא מייצג, עם עודפי ביקוש להרחבת הגיוס המקורי ב-33% נוספים, ואנו נעתרנו לבקשתו בשם המשקיעים ואפשרנו להם השקעת 5.3 מיליון דולר נוספים בתנאים דומים".



"עודפי הביקוש של הנפקה זו מעידים על הביטחון הרב של שוק ההון בעתידה הפיננסי והעסקי של חברת טאואר והצלחת המיזוג שלה עם ג'אז סמיקונדקטורס". אמר צחי סולטן, יו"ר ונשיא כלל פיננסים חיתום בע"מ. "אנו גאים להוביל את עסקת גיוס equity זו שהושלמה היום עם גיוס של 20 מיליון שקל נוספים לסה"כ של כ-80 מיליון שקל, ובטוחים כי תניב פירות למשקיעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully