וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות בלשכת רו"ח: ניצחון גדול למחנה מנירב בתל אביב; דוד גולדברג נבחר לנציג ועד תל אביב בלשכה

עמית בן-ארויה

14.9.2009 / 11:07

מחר ייערכו הבחירות לנשיא לשכת רואי החשבון בין עופר מנירב ליגאל גוזמן



דוד גולדברג נבחר לנציג מרחב תל אביב לוועד המרכזי של לשכת רואי החשבון. כך נודע הבוקר. גולדברג, ממחנה עופר מנירב, קיבל 798 קולות בעוד מתחרהו, ממחנה יגאל גוזמן, קיבל 317 קולות בלבד. בסך הכל הצליח מנירב לכבוש 10 מתוך 12 מקומות במרחב תל אביב.



מרחב תל אביב, המשתרע מחדרה ועד אילת, הוא המרחב הגדול ביותר. 7,500 רואי חשבון מתוך 11,900 חברים בו. חברי ועד מרחב תל אביב שנבחרו הם רואי החשבון גיא רשטיק, שמואל דחוח הלוי, אורי בארי, מיכל הוכמן, רן כהן, לינור מנירב (בתו של עופר מנירב), אילן קמיל, חיים סטוק, גבי קדיס, אורי לזר ואיריס עומר. שני האחרונים שקיבלו את מספר הקולות הנמוך ביותר מזוהים עם מחנה גוזמן. מקורבי גוזמן הדגישו כי בחירות אלה הן בסך הכל פיילוט לקראת הדו קרב מחר (ג') בין גוזמן למנירב.



בשלהי 2008 נקבע כי גולדברג יבצע שירות לתועלת הציבור בגין הטרדה מינית מילולית של שתיים ממזכירותיו. גולדברג הודה במהלך משפטו בהתנהגות בוטה כלפי עובדיו, אך הסביר אותה ברקע אישי משפחתי טרגי, ובעבודתו רוב שעות היממה. ואולם, השופטת דורית רייך-שפירא מבית משפט השלום בתל אביב קבעה כי היא אינה מקבלת את הסבריו. לאחר שהורשע, קיבלה השופטת את בקשתו לבטל את ההרשעה, ותחתיה ליתן לו צו שירות לתועלת הציבור.



ממחנה גוזמן נמסר כי "לצערנו השתתפו בבחירות למוסדות הלשכה בתל אביב פחות מ-15% מבעלי זכות הבחירה. אין לנו ספק שהבחירות האמיתיות יתנהלו מחר למוסדות הארציים של הלשכה. הבחירות מחר הן אלה שיקבעו את פני הלשכה ואת עתידם של חברותיה וחבריה. מחר יבוא השינוי, מחר תבוא הבשורה, מחר יבחרו יגאל גוזמן ורשימתו רו"ח חדשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully