וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחיי לקוחות הפועלים

מורן הרפז

14.9.2009 / 23:35

באירוע ללקוחות העסקיים של הבנק שנערך ביום ראשון בערב במועדון הקרלה, אמר ציון קינן, מנכ"ל הבנק: "מובילי המגזר העסקי, אתם הייתם ואתם תמשיכו להיות מנוע הצמיחה העיקרי"

אחת הדרכים של הבנקים לסמן ללקוחות העסקיים שלהם כי המשבר מאחורינו, או לפחות "אנחנו משדרים אופטימיות", היא אירוע הרמת הכוסית לשנה החדשה. בין דוכני האוכל וההופעות מרימים כוסית שמפניה ומאחלים כל טוב, שפע כלכלי ושירבו העסקות וההזדמנויות. כמובן, אי אפשר בלי מלה טובה על המשקיעים.

כך, באירוע ללקוחות העסקיים של פועלים שנערך ביום ראשון בערב במועדון הקרלה, אמר ציון קינן, מנכ"ל הבנק: "מובילי המגזר העסקי, אתם הייתם ואתם תמשיכו להיות מנוע הצמיחה העיקרי של כלכלת ישראל.

פעילותכם היא זו שתקבע כיצד ייראו פני המשק בשנת תש"ע. מדינת ישראל נושאת אליכם עיניים בתקווה גדולה שתובילו את השנה הבאה להצלחה ולצמיחה. כמי שמכיר אתכם ואת פעילותכם באופן אישי ומקרוב, אני מאמין כי הציפיות מכם, מכולנו, מוצדקות".

בין המוזמנים שהסתובבו בין מזנוני התקרובת והרימו כוסית לחיים: המארח יו"ר בנק הפועלים יאיר סרוסי, והאורחים צביקה בארינבוים, דב קוטלר, נעם לניר, אבי שומר, אורי דורי, יצחק תשובה, יגאל וקלוד ברייטמן, הרצל חבס, ראובן אדלר, אייל חומסקי, נתן חץ, רועי ורמוס, בן המבורגר, פיני כהן, איליק רוז'נסקי, שלמה שמלצר, אלפרד אקירוב, מאיר שמיר, יהודה ויהודית ברונצקי, אמיר קס ורון לובש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully