וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארוחת בוקר עם קארל לואיס וחיים סבן

אמיתי זיו

14.9.2009 / 23:35

איש העסקים ואיל המדיה, חלק אתמול ארוחת בוקר סגורה עם קבוצה מצומצמת של כ-100 מוזמנים בגני התערוכה בתל אביב. האירוע נערך במסגרת כנס התקשורת של בזק

מה הקשר בין אתלט אגדי לאיל מדיה? קארל לואיס, שזכה באולימפיאדת לוס אנג'לס ב-84' בארבע מדליות זהב בריצה ובקפיצה לרוחק, וחיים סבן, איש העסקים ואיל המדיה, חלקו אתמול ארוחת בוקר סגורה עם קבוצה מצומצמת של כ-100 מוזמנים בגני התערוכה בתל אביב. האירוע נערך במסגרת כנס התקשורת של בזק, שסבן נמנה עם בעליה.

ראשון המצטלמים עם הספורטאי הענק היה יו"ר בזק שלמה רודב. אז התמונה התרחבה והצטרף מנכ"ל החברה אבי גבאי ומאוחר יותר מנכ"ל מוטורולה, אלישע ינאי. מנכ"ל בזק בינלאומי, איציק בנבנישתי, תפס תעוזה והזמין את לואיס לצאת אתו לריצה משותפת, אך לואיס הספרינטר השיב בכנות: "אני לא רץ יותר מדקה".

עוד נכחו באירוע עמיקם כהן יו"ר אל על, סטלה הנדלר מנכ"לית 012 סמייל, ריצ'י הנטר, גיל שרון מנכ"ל פלאפון, אברשה בורשטיין (מירס), מוטי אלמליח (יורוקום דיגיטל), אלון בן צור (בינת) וזהבית כהן מנכ"לית אייפקס מבעלי בזק.

סבן, מלווה באשתו שריל, עמד בכניסה למתחם המוזמנים ולחץ את ידי הבאים. כשהגיע המתחרה המר שאול אלוביץ', יו"ר יורוקום, סבן חיבק אותו והסביר לאשתו שזהו האדם החשוב ביותר בישראל. כשלחץ את ידה של שרון פליישר, סמנכ"ל הרגולציה בבזק, אמר סבן לאשתו: "האישה הזאת נלחמת ברוחות רפאים (במשרד התקשורת - א"ז). היא קמה כל בוקר, שמה סכין בשינים, רימון בכל יד, ויוצאת להילחם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully