ענקית הסלולר מוטרולה אישרה את התחזיות להפסד תפעולי ברבעון הרביעי ופירסמה אזהרת רווח לרבעון הראשון. כמו כן, הודיעה מוטורולה כי תפטר 9,400 עובדים נוספים במהלך 12 החודשים הבאים. החברה צופה להגיע לרווחיות ב-2002.
היום לאחר סגירת המסחר אמרה מוטרולה כי היא צופה לרשום ברבעון הרביעי הפסד תפעולי של 4-5 סנט למניה, בהתאם לתחזיות שסיפקה בעבר. החברה צופה אפס צמיחה עד צמיחה של 3% במכירות מפעילות שוטפת ביחס לרבעון הקודם, אז הסתכמו ההכנסות ב-7.24 מיליארד דולר.
ברבעון הראשון צופה מוטורולה לרשום הפסד של 11-14 סנט למניה, לעומת תחזיות אנליסטים להפסד של 3 סנט למניה.
עוד מסרה מוטורולה שבכוונתה לנקוט בצעדים הדרושים על מנת לחסוך כ-865 מיליון דולר ב-2002 וכ-1.1 מיליארד דולר ב-2003. יצרנית הטלפונים הסלולריים צופה להגיע לרווחיות ב-2002, ולרשום רווח של 15 סנט למניה.
מוטורולה פירסמה אזהרת רווח לרבעון הראשון; הודיעה כי תפטר 9,400 עובדים
סוכנויות הידיעות
18.12.2001 / 23:49
