וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמי סגול נפרד מהפיליפיני

חיים ביאור

16.9.2009 / 1:03

מבצע סמי סגול: אנשי יחידת עוז של משרד הפנים הגיעו השבוע לביתו של איש העסקים, הבעלים והיו"ר של קבוצת כתר פלסטיק, לאחר שגילו כי עובד מהפיליפינים מועסק בביתו בניגוד לחוק

מידע מודיעיני הוביל השבוע את אנשי יחידת עוז של משרד הפנים במרחב תל אביב הישר לביתו של איש העסקים סמי סגול, הבעלים והיו"ר של קבוצת כתר פלסטיק. אנשי היחידה הגיעו לבית שברמת השרון בחיפושיהם אחר עובד מהפיליפינים שהועסק במשק בית בניגוד לחוק.

כשאנשי היחידה, בראשות אופיר אברהמי, הגיעו למקום, פגשה אותם טובה סגול, רעייתו של סמי. הגברת המופתעת שמעה מאנשי היחידה כי לא זו בלבד שהעובד מועסק בבית באופן לא חוקי, אלא גם שאשרת העבודה והשהייה שלו בישראל פגה כבר לפני שנה ולכן אינה בתוקף, כלומר שתי עבירות במכה אחת. כשביקשו אנשי היחידה לדבר עם העובד, הלכה סגול לחפשו ושבה עם הבשורה שהוא לא בנמצא.

ואולם, אנשי עוז שהתפרסו מראש סביב הבית, גילו את האיש מסתתר בין השיחים מחוץ לחצר, עצרו אותו, והכניסו אותו לבית. סגול הספיקה רק לומר לאורחים הלא קרואים כי לא ידעה שהעובד מועסק באופן לא חוקי. כשהבינה שתצטרך להיפרד מהעובד, חיבקה אותו והבטיחה לשלוח לו כספים ומתנות לכשישוב לפיליפינים. סמי סגול ביקש שלא להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully