וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנורה מבטחים בעקבות המטמון האבוד: הגישה היום תביעות בסך 6.5 מ' ש' נגד לווים שלא פרעו את חובם

הילה רז

16.9.2009 / 15:12

חברת הביטוח ממשיכה בניסיונות למזער את נזקיה בעקבות ההלוואות שהעניקו סוכניה כנגד פוליסות ביטוח



חברת הביטוח מנורה מבטחים הגישה היום לבית המשפט המחוזי בתל אביב שלוש תביעות בסכום כולל של כ-6.5 מיליון שקל נגד משפחות שלא עמדו בהחזרי ההלוואות שנטלו. התביעה הגדולה שבהן הוגשה כנגד שבעה בני משפחת טאהא מהכפר אבו סנאן בסך כ-5 מיליון שקל. התביעה היא חלק מניסיונות החברה למזער את נזקיה בעקבות ההלוואות שהעניקו סוכניה כנגד פוליסות ביטוח בניגוד לחוק לכאורה.



מהתביעה עולה כי בני המשפחה נטלו 17 הלוואות ממנורה מבטחים במהלך השנים 2006-2007, בשיעבוד פוליסות ביטוח חיים שפתחו, שמכוחן קיבלו הלוואות בסך כולל של 5 מיליון שקל. ההלוואות ניטלו בהפרש של חודשים ספורים זו מזו, ובכל פעם שיעבדו בני המשפחה פוליסת ביטוח חיים שנפתחה טרם חתימת הסכם ההלוואה.



במנורה טוענים, באמצעות עו"ד ארז דר לולו ושמרית כרמי ממשרד ליפא מאיר ושות', כי זמן מה לאחר נטילת ההלוואות חדלו בני המשפחה לשלם את הפרמיות בגין פוליסות ביטוח החיים שבבעלותם. בחברה מציינים כי לפני שלושה חודשים הופחתו תשלומי הפרמיות החודשיות של הנתבעים בהתאם לבקשתם, ולמרות זאת הם לא עמדו בתשלומים כסדרם.



תביעה נוספת בסך 1.5 מיליון שקל הוגשה נגד בני הזוג אברהם ואפרת עיני. בתביעה נטען כי לפני שלוש שנים בני הזוג נטלו 6 הלוואות שונות בשיעבוד פוליסות ביטוח חיים שנפתחו טרם מתן ההלוואה, וכי הזוג לא עמד בהחזרי ההלוואות ולא פרע את חובו.



לפני כשבועיים הגישה מנורה מבטחים מספר תביעות נוספות בהיקף כולל של כ-20 מיליון שקל נגד מבוטחיה, שלטענתה לא עמדו בהחזרי ההלוואות שניתנו כנגד פוליסות ביטוח חיים. התביעה הגדולה ביותר הוגשה נגד תשעה תושבי אשדוד, בסך 12.2 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully