וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מניית חברת ההלבשה הסינית דליאן דיאנג טרנדס מזנקת ב-9.9% לאחר שבאפט המליץ על חליפותיה

סוכנויות הידיעות

17.9.2009 / 9:21

"כיום יש לי 9 חליפות שכולן מתוצרת סינית, זאת לאחר שזרקתי את יתר חליפותיי"



מניית חברת ההלבשה דליאן דיאנג טרנדס הסינית מזנקת ב-9.9% בבורסת שנחאי לאחר שהמיליארדר וורן באפט שיבח את החברה ואמר כי הוא נוהג ללבוש חליפות מתוצרתה. באפט, ידוע בהימוריו המוצלחים לאורך השנים, אשר הפכו את חברת האחזקות שלו ברקשייר התאוויי לאחת ההשקעות הטובות הקיימות בארה"ב.



באפט אמר בסרטון לכבוד ארוע 30 שנות קיומה של דליאן דיאנג כי "כיום יש לי 9 חליפות שכולן מתוצרת סינית, זאת לאחר שזרקתי את יתר חליפותיי. עבר זמן רב מאז שקיבלתי מחמאות על המראה שלי, אבל מאז שאני לובש את החליפות של מדאם לי, אני מקבל מחמאות כל הזמן".באפט הוסיף כי גם שותפו העסקי, צ'רלי מאנגר, וידידו ביל גייטס, מייסד מיקרוסופט, לובשים חליפות מתוצרת דיאנג.



לדברי החברה, שהעלתה את הסרטון של באפט לאתר האינטרנט שלה, אין לה כל קשר עסקי לבאפט. העוזרת של באפט, קארי קייזר, אישרה לסוכנות הידיעות בלומברג כי באפט השתתף בסרטון בעקבות בקשת יו"רית החברה, לי גויליאן. "הם ביקשו ממנו לעשות את זה והוא הסכים", כתבה קייזר לבלומברג.



מניית דיאנג עלתה עד כה השנה ב-261% - מניית האופנה המצליחה ביותר בבורסות הסיניות. החברה רשמה ב-2008 הכנסות בסך 894.6 מיליון יואן (131 מיליון דולר).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully