וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר בנק הפועלים, יאיר סרוסי, נבחר לתפקיד נשיא איגוד הבנקים; יכהן בתפקיד זה עד חודש מאי 2010

TheMarker Online

17.9.2009 / 12:39

סרוסי יחליף בתפקיד את הנשיא הקודם, דני דנקנר, שפרש עם עזיבתו את תפקיד יו"ר בנק הפועלים



יו"ר בנק הפועלים, יאיר סרוסי, נבחר היום על ידי חברי הוועד המנהל של האיגוד, לשמש כנשיא איגוד הבנקים. סרוסי יחליף בתפקיד את הנשיא הקודם, דני דנקנר, שפרש עם עזיבתו את תפקיד יו"ר בנק הפועלים. בתפקיד ממלא מקום קבוע של נשיא האיגוד נבחרה להמשיך ולכהן, מנכ"ל הבנק הבינלאומי הראשון, סמדר ברבר-צדיק.

סרוסי הודיע עם בחירתו, כי בדעתו לכהן בתפקיד עד חודש מאי 2010 - תום תקופת הכהונה המקורית של הנשיא הקודם. לאור זאת, חברי הוועד המנהל של האיגוד החליטו לבחור ביו"ר בנק דיסקונט, שלמה זוהר, כמי שישמש כנשיא האיגוד אחריו. ממלאת המקומו תישאר סמדר ברבר-צדיק.



עם בחירתו אמר הנשיא החדש כי הוא משוכנע שהמערכת הבנקאית בישראל תמשיך להוכיח את יכולתה לשמור על היציבות: "ממש כפי שהוכח במשבר האחרון כי הבנקים בישראל יודעים לכלכל את מעשיהם בתבונה ובאחריות, תמשיך המערכת הבנקאית להוכיח כי היא יודעת לעמוד באתגרים ותמשיך להיות עוגן למערכת הפיננסית ולמשק הישראלי כולו".



סרוסי הוסיף כי הוא יפעל כדי להעמיק את הקשר עם קובעי המדיניות ועם מגזרי המשק השונים. "שיתוף פעולה בין השחקנים השונים בכלכלה הישראלית יסייע לחילוץ המשק מהמיתון במהירות רבה יותר. זהו אינטרס משותף למגזר העסקי, לממשלה ולציבור הלקוחות כאחד".



איגוד הבנקים הוא ארגון בו חברים הבנקים המסחריים הפועלים בישראל. מטרת האיגוד היא לסייע בקידום ענייניו המערכתיים של המגזר הבנקאי בישראל. במקביל, פועל האיגוד בתחום ההסברה ובהפצת מידע רלוונטי לציבור, במטרה לסייע בידיו בקבלת החלטות מושכלות מבחינתו במגעיו השוטפים עם מערכת הבנקאות. בתפקיד מנכ"ל האיגוד מכהן משה פרל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully