וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמשכים הפיטורים בעיתונות הבריטית: מו"לית "גרדיאן" מתכננת לקצץ 100 משרות במערכת העיתון

סוכנויות הידיעות

20.9.2009 / 15:47

בשבוע שעבר הודיעה החברה כי לא תסגור את מוסף סוף השבוע הוותיק "אובזרוור" אך תצמצם את פעילותו



המו"לית הבריטית גרידאן מדיה גרופ (gmg), המוציאה לאור את העיתון "גרידאן", מתכננת לפטר 100 עובדי מערכת נוספים בניסיון לצמצם הוצאות. זאת לאחר שהודיעה בשבוע שעבר כי לא תסגור את מוסף סוף השבוע הוותיק "אובזרוור", לפי דיווח של העיתון "גרדיאן". gmg הודיעה עוד קודם לכן על כוונתה לפטר 50 עובדי מערכת מתוך 850 עובדים עד סוף השנה. בשבוע שעבר, הודיע העורך הראשי אלן רוסברידג'ר לעובדים כי צפויים פיטורים נוספים.



מוסף סוף השבוע הבריטי הוותיק "אובזרוור" לא ייסגר, אישרה ביום חמישי החברה הבת של gmg, ניוז אנד מדיה (gnm), המוציאה לאור את "גרדיאן". זאת לאחר שבאחרונה רווחו הערכות כי המוסף, שהחל להתפרסם בשנת 1791 שנה, צפוי להיסגר. עם זאת, gnm ציינה כי תגביר את השילוב בין פעילות מערכת "אובזרוור" למערכת העיתון "גרדיאן". "בעקבות הערכת מצב שערכנו, gnm תפתח את מוסף סוף השבוע באופן שיכלול מידה רבה יותר של שילוב בין מערכות גרדיאן ואובזרוור", נאמר בהודעת gnm.



gnm מבקשת לצמצם את הוצאותיה לאחר שרשמה הפסד לפני מס של 89.9 מיליון ליש"ט (148.8 מיליון דולר) בשנת הכספים שהסתיימה בסוף מארס. הכנסות החברה שנת הכספים נפלו בקרוב ל-100 מיליון ליש"ט לעומת השנה הקודמת, ל-405 מיליון ליש"ט (672 מיליון דולר).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully