וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דו"ח האחריות התאגידית של שטראוס: ב-2008 חילקה הקבוצה ערך כלכלי בשווי של כ-6 מיליארד שקל

יעל חלק

21.9.2009 / 15:49

שיעור הנשים המנהלות עלה בשטראוס ישראל בשנת 2008 מ–36% ל-45%



"השנה, הדו"ח יוצא לאור בעיצומו של משבר כלכלי עמוק בו שרוי העולם. המשבר הזה הוא בראש ובראשונה משבר אמון. קשה מאוד לשקם אמון שנפגע. אני מאמינה שהדרך לאחות לאט לאט את האמון ולשקם את הכלכלה היא להיות שקוף, גלוי, פתוח לביקורת" - כך כותבת יו"ר דירקטוריון , עפרה שטראוס בפתח דו"ח האחריות התאגידית של החברה.



ארז ויגודמן, נשיא ומנכ"ל החברה כתב כי "שנת 2008 היתה ללא ספק שנה של קריסת תפיסות והגדרה מחדש של כללי משחק חדשים. דווקא בשנה זו למדנו שוב את החשיבות של המרכיבים הבסיסיים ביותר בעולם העסקים".



במהלך 2008 גיבשה החברה מדיניות בריאות חדשה, שמטרתה הרחבת סל המוצרים הבריאים, העלאת הערך התזונתי של מוצרים קיימים והגברת השקיפות של מסרים תזונתיים על גבי המוצרים. בשטראוס מדגישים כי במהלך 2008 השקיעה החברה סכום כולל של כ-8.6 מיליון שקל בפעילויות שונות, בתרומות ובשעות התנדבות של עובדים.



בשנת 2008 חילקה הקבוצה למחזיקי העניין שלה ערך כלכלי בסך של כ-5.8 מיליארד שקל, מתוכם כ-4.6 מיליארד שקל לספקים ולקוחות וכ-8.6 מליון שקל במזומן ובסחורות.



בשטראוס השקיעו למעלה מ-6.5 מיליון שקל במהלך השנה החולפת לצורך שיפור התשתיות, למען שיפור הביצועים הסביבתיים. בצריכת המים נרשם קיטון של בין 3% ל-25% בצריכת המים בכלל יחידות הקבוצה, וסך השימוש בפועל היה 95% בלבד מהיעד שהוצב. חסכון דומה נרשם גם בצריכת האנרגיה.



שיעור הנשים המנהלות עלה ב-2008 בשטראוס ישראל מ-36% ל-45%, ובשטראוס קפץ מ-9% ל-17%. בתחום העסקת עובדי קבלן, השנה המשיך לרדת מספרם בשטראוס ישראל בעשרות אחוזים, לדברי החברה, כחלק משאיפה להפוך כמה שיותר עובדי קבלן לעובדי שטראוס.



בשטראוס רכשו במהלך 2008 1.6% מכלל רכש הקפה הירוק באמצעות ארגון ה-4c שמטרתו להגדיל את כמות הקפה הנרכש ממגדלים העומדים בקריטריונים בסיסיים של העסקה הוגנת, זכויות אדם, הגנה על הסביבה ויכולת קיום כלכלית של המגדלים. מחויבות החברה עבור שלוש השנים הבאות היא להגדיל את היקף הרכש שלנו בתחום זה ב-50% לשנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully