וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גינדי מחזרים אחרי קבוצות הרכישה: החלו בשיווק הפרויקט בדרום הקריה למשתתפים במכרז בלבד

רז סמולסקי

21.9.2009 / 19:54

גינדי פירסמה מודעה בה עקצה את משתתפי המכרז: מבינים את רצונם להפעיל תחבולות ומאחלים שנת בריאות ופרגון



סיבוב נוסף במלחמת העקיצות ההדדיות בין חברת גינדי החזקות למארגני קבוצות רכישה: גינדי החזקות רכשה מודעות בעיתונים בהן היא פונה באופן ישיר לחברי קבוצות הרכישה עם הצעה לקנות ממנה דירות במתחם דרום הקריה.



גינדי החזקות, שזכתה בשבוע שעבר במכרז דרום הקריה תמורת 436 מיליון שקל, עקפה 13 מתמודדים אחרים - ביניהם קבוצות רכישה. כעת החברה יוצאת במהלך שיווקי כדי ללכוד את הרוכשים בקבוצות הרכישה ומציעה להם ולבני משפחותיהם 106 דירות אותן היא תמכור לתקופה של עשרה ימים במחירים "בלעדיים ואטרקטיביים".



גינדי החזקות פירסמה תגובה לעיתונות וניצלה את ההזדמנות כדי להשתלח במתמודדים שהפסידו במכרז: "אנו מבינים את רצונם של חלק מהמתמודדים להפעיל תחבולות כאלה או אחרות ומאחלים להם שנת בריאות ופרגון. חברת גינדי החזקות נותנת היום הזדמנות לקבוצות הרכישה שהשתתפו במכרז לקנות דירת מגורים מושלמת מיזם ממותג, מקצועי ואמין. חברת גינדי החזקות, להבדיל מקבוצות הרכישה, מעניקה ללקוח ביטחון מוחלט, מחיר סופי וערבויות חוק המכר ברכישת דירה. החברה פונה כרגע אך ורק ליחידים שהשתתפו במכרז".



בקבוצות הרכישה לא נשארו חייבים והעלו תהיות לגבי ההצהרה של גינדי לגבי מכירת דירות במחירים "בלעדיים ואטרקטיביים". כך למשל אחד ממארגני קבוצות הרכישה כינה את המהלך כ"מסוכן לחברה" והעריך שאולי בכוונת החברה להוריד מחירים באמצעות צמצום עלויות בנייה כדי למכור את המגדל הראשון במהירות, לדחוף את המכירות בפרויקט ולהזרים כסף לחברה. מגינדי החזקות סירבו למסור את המחירים ואפילו איזה מגדל ישווק ראשון מבין השלושה.



חברת גינדי החזקות בבעלות האחים ליטל גינדי מטלון, אבי, רועי וגיא גינדי זכתה במכרז דרום הקריה לבנייה של שלושה מגדלים שבהם 324 דירות ושטחי משרדים ומסחר בהיקף של 10,000 מ"ר. המתחם ממוקם בין הרחובות הארבעה וקפלן בתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully