וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת מנחמוב מוכרת שטח בפ"ת ב-60 מיליון ש"ח

מאת גיא ליברמן

22.9.2009 / 11:28

המגדלים שייבנו על השטח ימוקמו על גג של מרכז מסחרי במרכז העיר. קבוצת רכישה בניהול חברת מגדלים תבנה בהם 246 דירות - ובהן גם דירות בנות 2.5 ו-3.5 חדרים

קבוצות הרכישה מגיעות למרכז פתח תקוה. ל-TheMarker נודע כי קבוצת רכישה בניהול חברת מגדלים שבבעלות חני הורוביץ וקרן בן דוד חתמו על הסכם אופציה לרכישת זכויותיה של משפחת היהלומנים מנחמוב על גג מרכז מסחרי ברחוב גוטמן.

המרכז המסחרי נמצא במרכז העיר, כשבגבו נמצא השוק העירוני. במידה שהעסקה תחתם, תשלם הקבוצה לחברת כים ניר שבשליטת משפחת מנחמוב כ-60 מיליון שקל. בכוונת קבוצת הרכישה להקים במקום שני מגדלי מגורים בני 22 קומות, כאשר בכל מגדל ייבנו 123 דירות, ובסך הכל כ-246 דירות. בימים הקרובים צפויה קבוצת הרכישה לצאת לשיווק ולגבש קבוצת רוכשים מלאה. כחלק מהאופציה לרכישת הקרקע התחייבו בן דוד והורוביץ להשלים את העסקה תוך 90 ימי עבודה לכל בניין.

בניגוד למרבית מגדלי המגורים הנבנים כיום, הרכב הדירות בפרויקט, שעתיד להיקרא "שער העיר", יהיה דווקא של דירות קטנות בנות 2.5 ו-3.5 חדרים. בין הקומות 1-11 ייבנו דירות בגדלים אלה, כאשר דירת 2.5 חדרים בשטח עיקרי של 52 מ"ר תימכר בכ-616 אלף שקל, ואילו דירת 3.5 חדרים בשטח עיקרי של 77 מ"ר תימכר בכ-800 אלף שקל.

יחד עם זאת בקבוצת הרכישה מתכוונים להציב תנאי לפיו לא ניתן יהיה להשתתף בקבוצה על ידי רכישת דירה אחת בלבד בגדלים אלה, כי אם על ידי רכישת שתי דירות ומעלה מגודל 2.5 או 3.5 חדרים. בין הקומות 11-18 ייבנו דירות מיני פנטהאוז בנות 6 חדרים עם מרפסות בשטח 20 מ"ר, ועלותה של של כל דירה מוערכת ב-1.5 מיליון שקל. מהקומה ה-18 ומעלה ייבנו פנטהאוזים.

לפי הערכות, תעבור חצי שנה מרגע רכישת המגרש בפועל ועד לתחילת הבנייה. ואילו הבנייה בפועל צפויה לארוך שנתיים וחצי לפחות, כך שאיכלוס הפרויקט יתחיל לא לפני 2013.

זוהי קבוצת הרכישה הרביעית בתוך פחות משנה שמנהלת קבוצת מגדלים. קבוצה ראשונה, שכללה 123 דיירים, רכשה קרקע בשכונת אם המושבות בעיר מחברת רוטשטיין ותבנה מגדל מגורים שבנייתו החלה.

קבוצת רכישה שנייה רכשה קרקע באותה שכונה מחברת אפריקה ישראל ואילו קבוצה שלישית רכשה קרקע במתחם הגוש הגדול בתל אביב לפני שבועות ספורים ותבנה במקום פרויקט יוקרתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully