משלחת שנייה של אנשי מקצוע מפלאפון טסה השבוע לפגישות בקוריאה. המשלחת אמורה להיפגש עם יצרניות ציוד קצה לקראת שדרוג רשת הסלולר לטכנולוגיית 1X. כך מדווח "מעריב".
המשלחת תבדוק מסכים צבעוניים, אפשרויות להעברת וידיאו ואפליקציות שונות.
בפלאפון מתייחסים לרשת 1X כאל רשת דור שלישי לכל דבר, ורואים באפליקציות ובשירותי התוכן מרכיב מרכזי באסטרטגיה של החברה לשנה הבאה.
פלאפון נערכת לדור השלישי: שיגרה משלחת לקוריאה לבדיקת ציוד קצה
סקירת עיתונים / מעריב
19.12.2001 / 11:09
