וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגמל של קאמל חוזר מהמדבר: לאחר שנתיים של היעדרות מהמגזינים ישמש האייקון לפרסום טבק ללעיסה

ניו יורק טיימס

22.9.2009 / 14:57

חברת הטבק אר ג'יי ריינולדס הפסיקה לפרסם סיגריות במגזינים אך לטענתה טבק ללעיסה הוא "מוצר שונה"



לאחר ששתי חברות הטבק הגדולות בארה"ב, פיליפ מוריס ו-אר ג'יי ריינולדס, הפסיקו לפרסם סיגריות במגזינים, חוזר המותג קאמל של אר ג'יי ריינולדס, לדפיהם של "רולינג סטון" ו-"ספורטס אילוסטרייטד", אך הפעם לפרסום טבק.



הגמל של קאמל, שלא נראה בעיתונות האמריקאית מאז תחילת 2008, מפרסם מעתה את כאמל סנוס, טבק ללעיסה. מדובר בטבק המכיל כמות קטנה של מלח, ואינו גורם לליחה. סנוס, שהוא מוצר פופולרי בשוודיה, משווק לראשונה בארה"ב ע"י חברת טבק גדולה.



מסע הפרסום של סנוס מציג אותו כדרך לעקוף את המגבלות על העישון בפומבי, שהולכות ומתרבות בארה"ב בשנים האחרונות. הטבק כונה בפרסומות כ"ידידותי לשימוש בשעות שהטיסה מתעכבת", או "ידידותי לשהייה במלונות מפוארים", כרמיזה למקומות ציבוריים שבהם לא ניתן לעשן.



"אנחנו לא מפרסמים סיגריות בעיתונות המודפסת כעת, ולא עשינו זאת בשנתיים האחרונות, אך קאמל סנוס אינן סיגריות", הסביר דיוויד האוורד, דובר אר ג'יי ריינולדס. "זהו מוצר שונה, ואם בסופו של דבר אנחנו רוצים שצרכני הטבק המבוגרים יכירו אותו, בוודאי שנהיה חייבים לפרסם".



במקביל לצניחת מכירות הסיגריות, עלו בשנים האחרונות מכירות הטבק להרחה וללעיסה. הכנסות המוצרים הללו עלו בארה"ב מאז 1986 ביותר מפי שניים, והסתכמו ב-2006 ב-2.6 מיליארד דולר. הוצאותיהן של חברות הטבק על פרסום מוצרי הטבק ללא עישון עלו באותה תקופה ביותר מפי ארבעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully