וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחידת מחקר בנק הפועלים: העלאת המלצה ל"תשואת יתר" לאי.די.בי אחזקות, מחיר 110 שקל

TheMarker Online

22.9.2009 / 16:44

המלצות השקעה בקבוצת אי.די.בי (אחזקות, כת"ש, דסק"ש)



אי.די.בי אחזקות - נזילות, תזמון ואיכות תחת קורת גג אחת



נסחרת בפרמיה קלה על השווי הסחיר של אחזקותיה (בהתאם להתנהגות ההיסטורית), אולם בחסר על השווי הכלכלי כפי שהעריכו בבנק הפועלים, על פי שווי החברות הבנות.



בפועלים מעלים המלצתם למניית אי.די.בי. אחזקות ל'תשואת יתר', עם מחיר יעד של 110 שקל, כ-30% מעל מחירה בשוק.



עסקת גנדן, בה מתמזגות פעילויות גנדן תיירות וזרוע התיירות של אי.די.בי. (כלל תיירות) אינה מהותית מבחינת סכומים ( כ-2 מיליון דולר) אולם יש בה כדי ליצור גוף גדול וחזק, אשר כבר היום הינו בעל מחזור מכירות של מעל 3 מיליארד שקל והמיזוג הנ"ל צפוי לחסוך עשרות מיליוני שקלים.



בפועלים מעריכים כי idb תשכיל להשתמש בידע הקמעונאי הרב שנצבר בקבוצה, ובשילוב היעילות התפעולית הצפויה, תהפוך לחברה מוצלחת ורווחית.



דסק"ש - יציבות ושליטה בחברות מרכזיות



למרות זינוק בשער מניית , בפועלים מותירים את המלצתם לדסק"ש על תשואת יתר ואת מחיר היעד בעינו, 100 שקל. דסק"ש נהנתה, בין היתר, מעליית ערך משמעותית בכור לאור תזמון מוצלח ברכישת מניות קרדיט סוויס.



החברות התפעוליות בקבוצה ממשיכות להציג נתונים טובים, אולם אלו מתגמדים לעומת אחת העסקאות הגדולות, המוצלחות שידע קונצרן אי.די.בי, עסקת קרדיט סוויס. כור, המוחזקת על ידי דסק"ש ואי.די.בי, רשמה עד כה רווח מצטבר של מעל 2.76 מיליארד שקל, והרווח הגלום במניות המוחזקות עומד על מעל מיליארד שקל.



כלל תעשיות - תעשיה בתנופה, מתומחרת סביר למרות האתגרים



הינה אחת מחברות האחזקה האיכותיות והמעניינות בבורסה המקומית, אשר מחזיקה בתיק הנכסים חברות מתחומים שונים היוצרים תיק מפוזר ומאוזן, עם יצרנית מזומנים עיקרית - חברת משאב העוסקת בתעשיית המלט וכוללת גם את פעילות 'תעבורה'.



לאחרונה, הודיעה משאב מקבוצת כת"ש על רכישת חברת הבטון 'הנסון' כחלק ממהלך התרחבות האמור ליצור מיזוג בעל פוטנציאל אינטגרציה אנכית על מנת לספק פיתרון כולל ללקוחות החברה בתחום מוצרי הבניה.



מותירים המלצה על תשואת שוק עם מחיר יעד 20 שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully