וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלמה שמלצר מתעניין ברכישת יפנאוטו, יבואנית סובארו; תג המחיר של מטיס קפיטל - 135 מיליון שקל

דניאל שמיל

22.9.2009 / 19:36

גם למירג' של גד זאבי, המחזיקה במחצית השנייה של מניות יפנאוטו, יש אופציה לרכוש את המניות במחיר זה



, המחזיקה בחצי ממניות יפנאוטו, יבואנית סובארו ונמצאת בשליטת מוני הראל ואמנון ברזילי, פירסמה היום הודעה לבורסה על מכירת חלקה ביפנאוטו. לפי הדיווח, החברה קיבלה הצעה בגובה 135 מיליון שקל מגורם שלישי. לפי מקורות שונים, הגורם השלישי הוא שלמה שמלצר, בעל השליטה בחברת הליסינג שלמה סיקסט. לפי ההודעה, יפנאוטו תעבור בדיקת נאותות תוך 30 יום. לחברת מירג' שבבעלות גד זאבי, המחזיקה במחצית השנייה של מניות יפנאוטו, יש אופציה לרכוש את המניות במחיר זה.



מקורות בענף מעריכים כי הסכום שפירסמה מטיס מסמן את תחילתו של משא ומתן בין מטיס, שלמה שמלצר ומירג'. מירג' תנסה להוריד את המחיר ואולי לרכוש את החצי השני של יפנאוטו בעצמה, ואם לא תממש את אופציית הרכישה שלה תוך 60 יום, יתחרו על הרכישה שמלצר וגופים נוספים בשוק.



יפנאוטו, יבואנית סובארו לישראל, מסרה 3,905 מכוניות מתחילת 2009 - ירידה של 29.4% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. זהו המותג ה-11 בטבלת מותגי הרכב הנמכרים בישראל. בחצי הראשון של 2009 הפסידה החברה כ-25 מיליון שקל. המחיר החדש של יפנאוטו נמוך משמעותית מהצעת המחיר הקודמת של בעלי צ'מפיון מוטורס אשר בנובמבר 2008 הציעו 280 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully