וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאונרד כהן מכנס פסגה כלכלית

איילה צורף

24.9.2009 / 9:16

הופעתו של לאונרד כהן שתתקיים הערב תהיה גם מפגש פסגה של בכירי המשק, אשר ישירו יחד "הללויה" במתחם ה-VIP שעל הדשא באיצטדיון רמת גן

הופעתו של לאונרד כהן שתתקיים הערב תהיה גם מפגש פסגה של בכירי המשק, אשר ישירו יחד "הללויה" במתחם ה-VIP שעל הדשא באיצטדיון רמת גן.

במתחם תהיה נוכחות בנקאית מרשימה - ולא במקרה: בנק דיסקונט, המעניק חסות למופע, דאג להזמין למתחם את המתחרים. בין היתר יגיעו להופעה יו"ר בנק דיסקונט שלמה זהר ומנכ"ל הבנק גיורא עופר; יו"ר בנק לאומי איתן רף ומנכ"לית הבנק גליה מאור; יו"ר בנק הפועלים יאיר סרוסי ומנכ"ל הבנק ציון קינן; יו"ר הבנק הבינלאומי ז'ק אלעד ומנכ"לית הבנק סמדר ברבר-צדיק; ויו"ר בנק אגוד זאב אבלס ומנכ"ל הבנק חיים פרייליכמן. את בנק מזרחי טפחות ייצג רק היו"ר יעקב פרי, מכיוון שהמנכ"ל אלי יונס לא יכול היה להגיע.

עוד יתארחו במתחם הכבוד: יצחק תשובה, נוחי דנקנר, איתן ורטהיימר, יגאל בריטמן, דודי ויסמן, יו"ר חברת החשמל מוטי פרידמן, אלי הורביץ, עידן עופר, שלמה ינאי, יוסי רוזן, יוסי מימן, שרי אריסון, מוזי ורטייהם, ראש איגוד הבנקים משה פרל, אוריאל לין ואליעזר פישמן.

לצד בעלי ההון תהיה גם נציגות ממשלתית, שתכלול את המשנה לראש הממשלה סילבן שלום, שר החקלאות שלום שמחון ושר הרווחה יצחק הרצוג. בתא הכבוד יתארחו גם שבעה עובדים מצטיינים של בנק דיסקונט יחד עם בני זוגם, וכן חברי הנהלת הבנק והדירקטוריון שלו.

בדיסקונט אומרים כי אף שהנוכחים במתחם ה-VIP הוזמנו כאורחי הבנק, מרביתם התעקשו לשלם את מחיר הכרטיס למתחם - 1,200 שקל. המוזמנים יוכלו להתעניין זה בשלומו של זה באירוע קבלת פנים שייערך לפני ההופעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully