וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחיאני: "בתור איש ציבור קיבלתי תקציב, אני יכול להוציא אותו איך שאני רוצה"

TheMarker

24.9.2009 / 10:01

ראש עיריית בת-ים בראיון לגל"צ: אקח את מבקר המדינה לביהמ"ש, אין לו סמכות לקבוע איך אוציא את הכסף שלי



ראש עיריית בת ים, שלמה לחיאני, התראיין לגל"צ בעניין דו"ח מבקר המדינה, לפיו שילם לאשתו, דורית לחיאני, 430 אלף שקל בתמורה לניהול קמפיין הבחירות שלו.
לדברי לחיאני, "בבחירות של לפני שנה לא היה מי שיעבוד במטה הבחירות, אז פניתי לדורית אשתי בבקשה שתתגייס לטובת העניין. במקביל, פניתי טלפונית לאחראי על הבחירות במבקר המדינה ולבקשתו כתבתי מכתב, בו ציינתי שאני רוצה להעסיק את אשתי כראש מטה הבחירות".



לחיאני ציין כי במכתב תשובה כתב מבקר המדינה כי "העסקת עובדים מהווה הוצאת בחירות, בלא קשר לקרבה משפחתית. "חתמתי על הסכם עם אשתי, לפיו היא קיבלה שכר של 15 אלף שקל ברוטו ל-10 חודשים - סך הכל 150 אלף שקל לכל התקופה. במקביל חתמנו על הסכם נוסף, שכולל עניין של דמי הצלחה, כמו שהיה בעבר עם מוטי מורל ועם חברת ספין".



בתשובה לשאלה האם פרט בפני המבקר באילו סכומים מדובר, השיב לחיאני "לא אמרנו לו בכמה כסף מדובר, לא נקבנו במספרים".



בשאלה על דברי המבקר לפיהם המשכורת אינה מתיישבת עם האינטרסים הציבוריים אמר לחיאני כי המבקר "מדבר בשני קולות סותרים. אני חושב שתשלום תמריצים היא דרך מוכחת לייעול של המערכת. אם אני חותם הסכם עם קבלן גינון- גם יש דמי הצלחה".



עוד הוסיף לחיאני "אני בתור איש ציבור קיבלתי תקציב, אני יכול להוציא אותו איך שאני רוצה. בעיניי אין שום הבדל אם מי שהמנל את מטה הבחירות הוא דורית לחיאני או מישהו אחר. מגיע לו תמורה. אני לא מזהה שום דבר לא תקין. אין מחלוקת שניהלה קמפיין למופת".

לחיאני אמר בראיון, "אני אקח את מבקר המדינה לביהמש ואוכיח שאין לו סמכות לקבוע איך אני צריך להוציא את הכסף שלי. לא יכול להיות שהמבקר יכתיב אם הוא מסכים לקבל את עניין דמי ההצלחה או לא".



בהתייחסות לתקיפת אחיו של שלמה לחיאני, אבי לחיאני, בעלי קפה ג'ו בעיר, אמר לחיאני כי לדעתו אין קשר בין התקיפה לבין נושא מתן רשיונות על ידי העירייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully