וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת פורר הגישה הצעת רכש משופרת לחברת התרופות האנגלית לפי שווי חברה של 165.7 מיליון פאונד

רוני לינדר-גנץ

24.9.2009 / 10:51

ההצעה הוגשה בשיתוף עם אג'יט פטאל, שנמנה על מייסדי חברת גולדשילד וכיהן כמנכ"ל החברה עד 2007



הקרב על גולדשילד מתחמם: משפחת פורר, בעלי חברת התרופות ניאופרם הישראלית, הודיעה הבוקר לבורסה בלונדון כי היא מגישה הצעת רכש משופרת לחברת התרופות גולדשילד הבריטית: ל-100% ממניות חברת גולדשילד לפי מחיר של 450 פני למניה, המקנה לחברה שווי של 165.7 מיליון פאונד. ההצעה הקודמת של משפחת פורר עמדה על מחיר של 4.4 ליש"ט למניה שמשקף שווי חברה של 162.1 מיליון ליש"ט.



שיפור ההצעה מגיע בעקבות הודעתה של הנהלת גולדשילד מלפני יומיים כי בכוונתה להגיש הצעת רכש גבוהה מזו שהגישה משפחת פורר. עם זאת, היא טרם הגישה בפועל הצעת רכש מתחרה. משפחת פורר לא המתינה להגשת ההצעה בפועל, וקיבלה החלטה אסטרטגית לשפר את הצעתה המקורית.



על פי ההודעה לבורסה, פאנל הדירקטורים העצמאי של גולדשילד המנהל את התהליך חזר על המלצתו לבעלי מניות גולדשילד להיעתר להצעת הרכש. משפחת פורר הגישה את ההצעה בשיתוף עם אג'יט פטאל, שנמנה על מייסדי חברת גולדשילד ואשר כיהן כמנכ"ל החברה עד 2007.



גולדשילד עוסקת בשווק תרופות מותג ותרופות ללא מרשם רופא. ההון העצמי של החברה הוא 52 מיליון ליש"ט. גולדשילד הרויחה 13 מיליון ליש"ט במחזור של 98 מיליון ליש"ט בשנת הכספים שהסתימה במארס 2009.



הנהלת גולדשילד נערכת למאבק בפורר: השיגה מימון להצעת רכש נגדית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully